sanneback

Alla inlägg den 26 november 2013

Av sanneback - 26 november 2013 21:21

fan vad jävla bra jag mår idag, haha alltså tittat på saker så jag har fått ont magen av allt skratt

jag har försökt att visa så många jag kan detta via snapchat! och det är så kul

alltså ler så mycket inombords just nu så de finns inte, 

jag ska förklara mer imorgon då jag känner att sömn är prio!

har ätiti middag med cecilia idag, hon hjälpte mig att baka raw-food bollar också :)

men det tar jag också imorgon, ska knäppa kort och visa!

dom var väl godkända att äta, smakar nötter och choklad, hon gav även ett bra recept på egna proteinbars, så det ska jag testa imorgon om det inte blir någon träning, annars i helgen

men det känner jag efter imorgon bitti om jag kan träna lätt eller vila en dag till :)


 


s.

Av sanneback - 26 november 2013 16:15




                         


s.

Av sanneback - 26 november 2013 06:45

fortfarande seg, ingen halsont men snor...

snorar och nyser! så det blir nog lugnt för mig två dagar till

om det inte känns bättre imorogn då jag vaknar så blir jag hemma en dag och tar det lugnt

inte värt att jobba och förkylningen inte försvinner.... 

Men börja morgonen med en god tallrik yoghurt med havregryn, solroskärnor, pumpakärnor, nötter och färska rödvinbär plus en äggmacka :)


   

Godmorgon!!


annars igår så blev det kyckling med kokta grönsaker till middag, gott gott!

jag steker oftast kycklingen lite lätt för att sedan stoppa in den i ugnen för att gräddas klart 

då blir det inte lika torr som om man ska steka igenom den i stekpannan :) ett tips

mamma om och vi gick på mötet, och nu känns allt bra igen med dessa surisar!

fick en ursäkt vilket jag ville ha och det känns som om att dom lyssna och tog till sig

ena gubben skämdes nog lite.... och det ska han verkligen göra!! Sanne vs Pensionärer 1-0 


åkte och handla till veckan, planerat mat och det är alltid skönt

många vet ju att jag på en mataffär handlar extremt mycket

dock så kanske inte allt ätits upp men nu så med mer planering så ska allt kylskåpet rensas 

då joel också ska försöka äta bättre och jag mer mat så måste vi planera maten mer än förut

ut med halvfabrikat och in med massor av grönt, protein och goda nyttiga mellanmål

nån kväll ska jag baka Raw-Food bollar, visar sedan, men dessa kan man stilla sötsug, käka som mellanmål, ha som efterrätt, och dom är gjorda på nötter, frön, plommon, cocos, mörk choklad :)

återkommer mer resultat då jag gjort och smakat dessa!

ska även testa göra Hallonremmar, men det tar upp emot 7-10 immar i ugnen så det får bli i helgen, men dessa är gjorda av bara frukt och bär :)

Jag och joel kan ju ibland vara otroligt sugen på godis, fast jag har periodvis, är sällan förutom en vecka i månaden, gissa vilken.... haha , 

så ska försöka göra mer nyttigt och eget godis istället, får bara hoppas på att joel tycker om de också

han vill ju att jag ska baka mer så då får de bli så, men kanske inte de han hade velat haft :P


s.


Ovido - Quiz & Flashcards