sanneback

Alla inlägg den 10 november 2013

Av sanneback - 10 november 2013 12:09

Har nyss varit ute på en långpromenad med Cecilia i helt underbart fint väder, lite småvitt och solen skiner, kan inte bli en bättre start på denna söndag :)

Nu blir det dusch och sedan åka till lit och umgås med pappa, farsdag, så grattis till alla pappor :)
Sedan så vart jag väldigt kluven om jag ska köpa objektivet idag eller inte.. Cecilia fick mig på andra tankar, men det är så svårt, jag vill ha ett nytt hus framöver men om det ska vara canon eller nikon vet jag inte än, då är det dumt att köpa objektiv till en nikon om jag vill ha en canon framöver :p så svårt, ska nog fundera lite till om hur jag verkligen ska göra :)
Testa lägga ut kameran och se vad jag kan få för den, och ta beslut därifrån, nån som vill köpa en riktigt bra kamera men grymt objektiv? ;)
Den är ju inge fel på den, jag vill bara förnya mig! Jag får fundera och se!

s.

Skapa flashcards