sanneback

Alla inlägg den 2 november 2013

Av sanneback - 2 november 2013 14:47

jag försöker lära mig kameran lite mer, 

är väldigt väldigt dålig på inställningar vid vissa tillfällen

så då hittade jag en fotokurs på nätet, en bra faktiskt

står bra om vad varje sak gör på kameran! 

även kan man både läsa och få det berättat/visat vilka inställningar man ska använda



     


men önskar nog att jag tog och köpte mig ett eller två objektiv....

men det är så jävla dyrt! kanske får önska mig presentkort i jul och födelsedag

samt spara så klart! vore kul, för det blir lite enformigt med ett ibland

sedan kan man byta kamerahuset om nått år, för mitt funkar väldigt bra än så länge

man kan alltid förbättra sitt fotande och det är de jag vill

så ska läsa och lyssna igenom kursen flera gånger, testa och komma framåt :)


s.


Skapa flashcards