sanneback

Alla inlägg den 4 november 2013

Av sanneback - 4 november 2013 11:30

Ibland tycker jag vissa skriver in bra saker till tidningar

denna krönika var för nån vecka sedan i öp, öppnar nog ögonen för många


http://op.se/kronikor/1.6417391-kronika-nar-ska-vi-sluta-rakna-fettveck-


läs och tänk efter, vad är det vi söker efter när man tänker i dessa banor?

att ständigt må dåligt, trycka ner sig själv, jämföra sig med andra hela tiden?

jag själv har fått en helt annan bild av vad jag vill med mig själv än innan

och det är jag väldigt glad för,

att kunna släppa alla bilder på hur alla andra ser ut och koncentrera sig bara på mig själv

var egentligen väldigt enkelt, jag är jag och ingen annan :)

jag kommer inte bli eller vilja vara/se ut som någon annan heller,

så strunta i vad alla andra gör och gör det du vill för dig själv

du kommer må bäst av det i slutändan :)


 

Utanför mitt fönster i torsdags!

kan vi inte få lite solsken? för denna måndag var otroligt grå

man blir så mycket piggare och gladare av sol och vackert väder

men ut ska jag ändå men det får bli i eftermiddag med harry i torvallaskogarna

så nu ska jag återgå till arbete sista timmarna


s.

Av sanneback - 4 november 2013 06:30

Helgen är slut och det är måndag igen...

Haft en mysig helg och bara tagit det lungt :)

Nu längtar jag till fredag igen

i lördags blev det träning, lite småplock hemma och sedan lit

åkte förbi kykogården och tände lite ljus

sedan hem till mamma och käka middag med familjen :)

igår så blev det pannkakaslunch och mys med harry, benträning och film


 


efter jobbet ska jag röva med harry ut i skogen en sväng,

Träna och leka lite,

sedan kanske kolla objektiv, ut och springa eller på gymmet, vila, det visar sig :)



s.


Ovido - Quiz & Flashcards