sanneback

Alla inlägg den 18 november 2013

Av sanneback - 18 november 2013 21:33

Idag så blev det tidig dag så klart! Och vi fick åka upp på Almåsa och fixa med vindsensorn samt delar av taket som farit med vinden i helgen, dock mindre kul att vara uppe på taket med kyla och blåst, men de funka :)
Fick även såga träd upp till verket, lite småkul faktist, lite roar barnen kanske?
Annars så har jag sjukt ont i hela kroppen(träningsvärk) min rumpa har inte gjort så här ont på länge, så den övningen jag gjorde igår tog väldigt bra! Så det var Jobbigt att klättra stege idag... Men tog mig upp!
Och då fick de bli 15 min cross, 2 km rodd och 15 min löp på gymmet,
Vila musklerna lite!
Hem och ätit mat och slappat i soffan med jolle, inte gjort ett piss mer än att ta det lugnt tillsammans! Vilket vi ska göra hela dagen imorgon<3

Annars så är jag väldigt nöjd med mig själv, att jag inte sket i att ta tag i mig själv då jag blev så stor som jag var då, mesta förändringen är faktiskt på kroppen, gamla jeansen kommer jag i igen vilket var mitt mål :)
Sedan ansiktet var otroligt runt, ser nästan ut som att jag hamstrar mat i kinderna :p haha
Men små saker kan också göra stor skillnad vilket det har gjort för mig!
Med de säger jag godnatt, nu ska jag mysa med jolle ända tills onsdag morgon då det är jobb igen!

s.

Ovido - Quiz & Flashcards