sanneback

Alla inlägg under februari 2014

Av sanneback - 28 februari 2014 05:44

Långhelg och flygplan :)

s.

Av sanneback - 25 februari 2014 06:00

en fin start att lyssna på detta denna tisdag, fast man inte begriper ett skit så är det nått som gör att man får gåshud när man lyssnar på han :) grymt!


inatt var det en bra natt, sovit dåligt två nätter i rad nu... vakna igår kl 4 klarvaken!

Så det vart gymmet innan jobbet igår,

men inatt sov jag hela utan att vakna vilket behövdes.

efter jobbet så åkte jag till torvalla, hälsa på harry! promenad med pia och fick även ett par fina röda stickade vantar :)

åkte förbi mimmi och såg på film...haha en ganska kul en! the baytown outlaws, kika på den


nu är det jobbet som gäller sedan gymmet :)


s.



Av sanneback - 24 februari 2014 05:45

         


s.

Av sanneback - 23 februari 2014 12:00

     

Vakna av att det lös igenom en stark röd färg genom fönstret

himmelen var otrolig!! önskar att jag vakna tidigare men men

fick stå och njuta lite av den fina soluppgången i fönstret istället :)

igår så hade jag en riktigt skön dag/kväll!

efter en dusch, mat och uppvaknande från fredagen så blev det staden med mimmi

kika lite, hitta lite saker som jag fick med mig hem

käka, och satte oss i badhusparken en stund, solen värmde otroligt skönt :)

cykla hem  igen och tog de lugnt innan vi åkte vidare för middag hos mimmis kompis

hemma ganska tidigt.. men sov inge bra inatt alls

vakna av att vara helt svettig ett par gånger, men vet inte vad jag drömde

så är lite trött idag, eller varit det mest hela veckan :/ får ändra på de till veckan


   


nu laddar jag för att kolla på hockeyn!!!! ett måste och att dom ska vinna :D

ska åka till sofia för att kika matchen där sedan mot gymmet!!!


s.


Av sanneback - 22 februari 2014 09:00

ibland gillar jag mitt "galna" sett att göra saker på :)

varför ska man bara göra tråkiga saker här i livet? 

nej och eftersom sverige hade hockeymatch så flexa jag ut innan matchen startade

åkte till sofia men en briljant ide, att köra på en dagsfylla!!

efter första perioden så skynda vi oss på systemet, köpte en vinbox sedan vidare till mig

då vart det vin, hockey, chpis, snack, kort och massa skratt

och så klart det bästa, att sverige tog sig vidare till guldmatchen!!! grymt spelat :)

vi lyckades dricka upp en hel box bara jag och sofia :P haha det var bra gjort av oss tycker jag

mimmi kom lite senare och vi hade en riktigt bra kväll, det är dessa saker man vill göra ofta,

för det blir ju så jävla bra :D 


               


 

idag mår jag ändå helt okej, trodde det skulle vara värre men icke :P

så får se vad som sker, klockan är inte mycket, skulle vilja titta på ett par nya glasögon

så kanske ett besök på staden, annars kolla os mest hela dagen 

ikväll ska jag iväg och äta med mimmi hos hennes kompis, de blir nog fint :)


s.



Av sanneback - 20 februari 2014 11:30

        

 



en till bra låt denna vecka :) 

är ovanligt pepp på träning just nu, men ibland får man väl extra energi!

jag ska på tjejmiddag både idag och på lördag vilket jag ser fram emot

ska svänga förbi harry en sväng också

har massa gamla leksaker sedan han var valp här hemma han ska få :)


s.



Av sanneback - 19 februari 2014 11:15

Hur glad blir man inte av detta en stund på morgonen? Jag mår så mycket bättre när man får njuta lite av det fina vi har :)


                           

Har lite lunch nu!

jag vakna grymt tidigt idag, svinpigg kl 04.45 men det gjorde inget

starta med frukost sedan gymmet, och jävlar vad bra det gick, trodde inte de med tanke på tiden

men ryggen och biceps har fått smakat på dom tyngsta sakerna på länge

känns grymt bra så här efteråt!

samt börja jobbet mycket tidigare är alltid bra, kan man åka hem lite tidigare om det inte dyker upp något speciellt..

haft hockeyn på radion på förmiddagen idag, var tvungen att höra hur det skulle gå för sverige!

Så klart VINST!! ska bli spännade att se vilka dom ska få möta sedan, finland eller ryssland :P

Det avgörs i eftremiddag, så klart ett måste att följa!


nu är det bara någon timma kvar sedan åker jag hem :)


s.

Av sanneback - 18 februari 2014 18:13

jag kanske är mästerkock ibland?! alla fall på enkla goda maträtter :P

kyckling som varit in ugnen med soya, honung, peppar, sambalolek, olja

tillsammans med kokpotatis och avokadoröra :D

det smaka väldigt bra, plus så slipper man stå vid spisen hela tiden

 


 


jobbat... ovanligt?! tråkigt för man har inge spännande liv egentligen

men man måste de för att kunna överleva

varför inte få vinna på lotto och göra de man vill resten av livet? hum...

gymmet har blivit besökt, mage och benen fick arbete

men trots halvkasst pass så känns de redan i rumpan vilket är bra :)

nu blir det soffläge tills sängen, hockey på tv! ett måste att kolla på

mina födelsedagsblommor börjar att vissna :(

jag måste bli bättre på att köpa hem några såna då och då,

man bli fan gladare av dom, så ska försöka sig på de alla fall

       


s.



Skapa flashcards