sanneback

Alla inlägg den 11 november 2013

Av sanneback - 11 november 2013 20:57

dan börjar alla fall riktigt bra, härligt väder uppe i almåsa idag

snö och solsken, dock blir det lite kallt i verket då man står där... 

men det härliga vädret och den fina utsikten jämnade upp det :)


           


vi lyckades få igång verket, dock en sen lunch med glada åkte vi därifrån :)

sedan bar det av på gymmet, ben och intervaller fick de bli

ett kortare pass då jag skulle käka mat i lit hos pappa! spagetti och hans goda köttfärssås 

så kom precis hem, pratade med joel nyss, långa samtal är något vi kan få till

och önskar du var här hos mig nu, hjärtat<3 



s.

Av sanneback - 11 november 2013 06:30

måndag morgon och jag är trött och seg...

hade varit skönt med en dag till ledig, hade varit hur skönt som helst :)

men men det är bara att bita ihop, vad ska du annars leva på? pengar måste komma in

men fick långledigt till jul, så det känns riktigt skönt! tog tre dagar semester och fick 12 dagar ledigt

inte så dåligt då man bara vill ta det lugnt hela jul och nyår!

kanske inte blir hemma under julen, men det är inte klart än, vi får se vart det bär av

annars igår så efter jag gått med cecilia ringde joel ut mig, så vi åkte till badhusparken

parkerade där och gick bort längst sjövägen med simon,

må säga att det var skönt att vara ute mest hela dagen, men det var ju härligt väder också

åkte till lit, sedan till torvalla och gratta pappor,

kom hem ganska så sent så det var bara att gå och lägga sig!

idag så ska jag träna efter jobbet,

sedan ska jag till pappa och käka middag, joel jobbar natt :( så åker hellre dit och äter


       


s.

Ovido - Quiz & Flashcards