sanneback

Direktlänk till inlägg 11 januari 2015

11 januari

Av sanneback - 11 januari 2015 19:55

Inatt var en jobbig natt.... drömmer igen, och ont gör de

somna ganska sent, uppe i varv efter gymmet så gick inte att somna på en gång

tror dock att jag inte sov så långe innan de började... fast denna gång var de inte i sängen

och nu när jag tänker på de, så varje gång jag drömt denna dröm har jag varit själv

eller att nån är i det andra rummet eller liknande men inte i sängen där det hänt förut

men inatt så sov ju så klart finland bredvid mig, så jag hamna i samma dröm som jag drömt i veckan

eller man kan säga att det är fortsättningen på den drömmen. Så jag vet ju vad jag ska göra där

ska på ett möte med en person som ska hjälpa med livet, lite som en coach

så denna sitter på en stol framför många andra stolar, som är tomma

men när dörren stängs så är rummet ganska så mörkt, och så snackar vi

denna vill att jag ska kunna kontrollera att snacka när nån annat håller på olika punkter på min kropp

och där har vi han igen, han som gör illa mig, och det gör ont! helt sjukt vad det känns verkligt

även fast jag är någon annan stans så känns allt så verkligt

och jag är hjälplös, kan inte göra nått tills jag verkligen får kämpa för att skrika

eller att nån hör mig så jag kan bli väckt, vilket herr finland gör

men precis innan så rör sig sängen, precis som att nån hoppar in eller ur den, lite som en hund

vad det är kan jag inte svara på, mer än att jag inte kunde somna om snabbt eller sova bra resten av natten och vaknade supertidigt... så är trött men min kropp kan inte koppla av

har varit nervig hela dagen pga. detta, försöker lugna mig nu men de går inte

jag undrar bara hur det går till, och varför är det så verkligt? nån som känner nån häxa?


annars idag så har vi bara segat på här hemma, tvättat upp kläder och städat

gick på stan en sväng, fika och sedan gymmat, och hem och laga mat

pappa och familjen kom förbi och käkade med oss :)

imorgon är de jobb sedan två veckors semester, vad jag ser fram emot de

BEHÖVS och vi kommer förhoppningsvis ha de grymt om inte annat varmt!


 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards