sanneback

Alla inlägg under februari 2011

Av sanneback - 28 februari 2011 19:13

vilket underbart väder det har varit idag :) dock jobbade jag till halv sex men vi var ute på förmiddagen sedan gick jag till bybastun på rasten och satte mig i solen :) 

    

åkte på ica och hämtade mitt hm paket, det gick mindre än 2 veckor innan jag fick de och hm brukar oftast vara rätt så sega ...


två klänningar, rödrutiga för 50 kr den svarta för 179 kr    "leopard" för 250 kr och "mintgröna" för 200 kr 

    sedan en bandeau bh för 40 kr :)


nu ska jag ta och byta om, har träning snart.... fast jag är riktigt seg i kroppen, sovit för lite denna helg! så det blir sängen när jag kommer hem! jo just jag har namsdag idag, Maria :)


s.




Av sanneback - 27 februari 2011 19:21

helgen har gått snabbt fast jag inte har gjort så extremt mycket!

torsdag eftermiddag fick jag mitt hår fixat av erika äntligen:) jag är nöjd och tror jag inte ska försöka bli blond hemma alla fall...    resultatet :)

i fredags så hälsade jag på mimmi! hon skulle ut så jag skjutsa henne på krogen, 

i lördags så hade jag match mot sundsvall kl 4, gick skit men alla spelade superbra, kom hem till joel som hade lagat middag, supersnällt :)

idag så dömde jag småbarns matcher, sedan var det dax för match igen vid fyra, denna match vann vi, superbra ! ikväll blir de kika bb sedan ska jag sova, jobbar imorgon mellan 9-17.30


s.

Av sanneback - 23 februari 2011 22:06

har varit på arbetsförmedlingen idag....suck! fan det blir aldrig något vettigt sagt på det där stället.. men bättre att få lite pengar än inga så det är väl lika bra att gå dit då! tog och åt lunch med joel, sedan hamnade jag på skopunkten och hittade två par skor som jag kommer använda till våren! gillar dom extremt mycket :)

dom blå för 299 kr, dom bruna för 399 kr.

nu ska jag sova, natt :)

Av sanneback - 22 februari 2011 19:31

jag slinga håret igår, och det ser inte okej ut :/ jag vette fan vad jag vill ha för färg egentligen... men vill vara ljus till sommaren men kanske lite tidigt att vara de nu när man är så sjukt blek!                                         



 

      

dessa hårfärger gillar jag! men jag blir less så fort på de jag har och vill ha en ny färg hela tiden :S 

ska be erika hjälpa mig, måste få till de nuuuu!

nu halv åtta hos mig sedan träning :)

Av sanneback - 21 februari 2011 21:19

äntligen har jag fått Photoshop :) min snälle bror fixade de åt mig, så nu är det bara till och lära sig :D annars så var middagen hos pappa bara bra, fick en extern hårddisk av han som jag önskat mig!

idag har jag och joel bara segat oss med bigbrother, plus så har vi varit ute och sprungit en sväng :) så nu ska jag kika photoshop och han får kika bigbrother !     

Av sanneback - 19 februari 2011 16:39

sitter hos pappa just nu, ska käka lite födelssedagsmiddag :)

har inte varit här sedan jag fyllt år... sedan ikväll vet jag inte vad de blir!

 s.

Av sanneback - 18 februari 2011 20:44

maten blev mycket god, speciellt efterrätten !

      annanas med coco-glass !


nu sitter vi bara och slappar i soffan men ostbågar och chips...

här är kläderna jag köpte förut idag...


  299kr  peak 199kr skjorta 149kr  


nu ska jag fortsätta kika på from Paris with love med joel och abben :)

Av sanneback - 18 februari 2011 15:50

är inte på humör, min hud skit just nu! vill ut och springa i solen men måste ta de lugnt, kan inte duscha två gånger om dagen :/ och svett på detta är inte heller bra, 

får vila tills på söndag då jag har träning! 

ikväll blir de lugnt med herr sjölund, har varit på systemet för första gången idag också, köpte vin till maten som jag ska laga ikväll plus lite cider och mojito :) det blir mimmis efterätt från halv åtta hos mig ikväll också!

hittade också en klänning, skjorta och en peak tröja idag som var på rea, nu ska jag ta och skala räkor ! 

   härlig bild från dagis  :)

Ovido - Quiz & Flashcards