sanneback

Alla inlägg under april 2011

Av sanneback - 27 april 2011 12:32

nu är det bara tre dagar kvar sedan åker vi hem till sverige! känns riktigt tråkigt faktiskt...man ska vara i thailand mins tre veckor tycker jag, det är så sjukt långt att åka och då vill man ju ändå vara här ett tag :) idag har det äntligen om man säger så, varit lite mulet! går ju inte att vara i solen mitt på dagen... så det har varit riktigt skönt idag :) drack även kokosnöt på stranden idag :D riktigt gott!


                        

                                         
                            
                                


                nu ska jag ta kort på mamma och magnus i solnedgången :)  


s.

Av sanneback - 25 april 2011 13:18

idag har det varit så sjukt varmt, den varmaste dagen hittills så någe solande har man inte orkat med, så nu på eftermiddag tog jag och magnus en svalkande drink vid polen :)


                             

                               


                          nu ska jag duscha och sedan ska vi gå och äta :)

                                                 P.s sakar dig J<3


s.

Av sanneback - 24 april 2011 13:08

Idag har vi varit ute på en båtur runt alla öar som finns här :), och må ju säga att det var riktigt fint! helt otoligt... att det ens finns, man tror ju att det bara är på film men nu fick man uppleva det själv!


                   
                                 
                         


                 


                   
   
 
        
                   



en hop av bilder, det är bara några av 232 bilder som togs idag :) haft det toppen, och nu är det bara en vecka kvar och sedan är man hemma och har vardag igen! känns segt...men då blir det jobb och härligt vår/sommar väder får man hoppas på :)


s.   

Av sanneback - 23 april 2011 17:21

var och snorkla med värdens alla fiskar igår, det var en riktigt cool upplevelse, heldre hade jag självklart velat dyka er som johannes och felix gjorde, men kan inte för mina öron, vilket suger extremt mycket... men men jag fick uppleva det mesta, såg sjukt stora sjöstjärnor, en muräna som var grymt lång och tusen andra fiskar :)


   



      








         




  hade andra bilder på videokameran då felix och johannes har på sig dykarutrustningen, men orkade inte föra över dom :P men det var cooolt :) man skulle ha haft en undervattens kamera, då hade det varit något att visa!  fota vid havet idag då solen gick ner, 


       



imorgon blir det bårtur och kika på alla öar här omkring, men nu sova :)





s. saknar J <3

Av sanneback - 21 april 2011 12:29

har legat vid stranden hela dagen nästa, det har varit strålande sol hela dagen :) det är faktiskt lite jobbigt för man kan inte vara i solen någe länge, alla fall inte jag...så under parassollet är det bäst! och eftermiddags solen är underbar, finns inge bättre! änskar att ma kunde åka endast en två timmar till ett sånt här ställe.. än 11 timmar :P imorgon ska magnus, felix, kim, johannes och jag åka och dyka, ja jag dyker inte för att mina öron pallar det inte :( men åker med så hoppas på att jag kan ta snygga bilder istället :) 


 

saknar min underbara pojk <3, 


s.

Av sanneback - 20 april 2011 13:02

här kommer en massa bilder från thailand :) har det underbart :)



   




   


       



       


















       




   

Av sanneback - 14 april 2011 22:58

nu är det inte många timmar kvar tills vi sätter oss på planet från östersund till stockholm, sedan där efter till thailand :) kommer bli så skönt att komma till värmen!

                  


mamma och magnus kommer även att gifta sig på arlanda:D grattis till dom :) har nu sovit lite granna, ska ta och kliva upp och duscha, sedan ska jag åka till stan och träffa joel<3 segt att vara ifrån varandra, men det kommer gå fort och om man tänker positivt kommer tiden bara rusa iväg :) vi ska käka donken har jag bestämt, sedan ska jag hem och fixa mig och kl 5 åker vi till frösön :)

ha de bra! för det ska jag ha, hörs om 16 dagar :)  


s. 

Av sanneback - 13 april 2011 22:29

ett stort grattis till mormor som fyller år idag :) och att det är 2 dagar kvar till vi snart är påväg till thailand! och det kommer bli underbart att bada i havet och sola ( om det inte bara regnar ) :P men det kommer bli skönt ! och systemkameran får följa med så hoppas att många fina bilder kommer med hem :)
har inte börjat packat än, och jag vet inte, känns inte som om att vi ska åka, men packningen blir nog klar imorgon, men vad fan ska man ha med? :P

gjorde klar min byrå idag...


                                                                  

                                           


jag är nöjd med resultatet och den kommer passa i en hall eller liknade framöver

nu kikar jag bb och funderar på allt jag ska ha med mig.. jobbigt jobbigt!

imorgon så ska jag, packa klart, ladda och fixa med kamrorna, se till att jag får med mig alla salvor, piller mm.. och det jobbigaste av allt, vad ska man åka i?


ska även åka och träffa joel imorgon natt för att träffa han innan jag åker, han kanske inte hinner ses på fredag morgon, så får ta vara på tiden då han kommer till stan på natten, så vi ska käka hamburgare och mysa i lastbilen ;)



s.      

Skapa flashcards