sanneback

Alla inlägg under november 2012

Av sanneback - 30 november 2012 15:54

Idag vakna jag vid fyra då Joel åkte och jobba, somna om vid fem tills Joel väckte mig vid åtta igen, sedan somna vi om till halv tolv :) haha
Tog mig en långpromenad med abbe, Och efter de ett långt bad!
Nu ska jag åka till stan för att äta med Mimmi, vi ska äta på den nya restaurangen mitt emot lilla Siam, hoppas dom har något gott att bjuda på! :)
Drömmer om Thailand, jag vill dit nuu!

Av sanneback - 29 november 2012 19:27

Nu ligger jag i soffan och myser med mysigaste abbe och Joel <3 känns skönt att komma till klösta och koppla av, vilket jag verkligen gör!
Haha har fått han att spela hay day nu! Kanske dumt eftersom han inte släpper telefon... Men beroende blir man helt klart! Men nu kan han inte klaga på mig ;)

Idag har vi fixat och packar ner och upp massa saker, städat så nu är de mysigt hemma i lägenheten, men dock skulle skåpen i köket behöva städas.. Men orkar inte de nu, sedan stack jag på gymmet, rygg och axlar blev de idag :)

Av sanneback - 28 november 2012 17:33

sitter och funderar på vad jag ska göra för middag,

hade en plan men inte handlat något, känner inte för att cykla på affären,

men de går ju alltid att göra nått av de som finns:)

har varit och packat ihop kläderna, ska bara hämta dom

men hoppades på att kunna ha gjort de tidigare idag

så slipper jag ägna kvällen åt att packa upp här..

men när man inte har bil så blir allt så mycket svårare,

vill få de klart så man kan städa och fixa inför advent!

och innan vi ska vara i klösta!

antar också att efter julbord blir de hemgång hit en stund,

och de kanske inte så snyggt med kläder över allt!


har hittat andra gamla kläder här som jag lagt undan

och jag kommer åter in i mina gamla jeans!! wiieee:)

de visar alla fall att de hänt något, och dom jeansen är så snygga!

så de känns bra, riktigt bra faktikst, behöver jag inte köpa nya

dock så är de samma på den övre delen också, mindre boobs...

får köpa mig ett par nya sånna om dom försvinner helt! haha ;)

är också ivrig att packa resväskan, lite tidigt men kul ju

får man använda sina sommarkläver som man inte haft någon nytta för detta år

men de får bli efter helgen, fööör tidigt


 


s.


Av sanneback - 27 november 2012 22:33

åh jag längtar tills på torsdag, då blir de klösta och dom underbara djuren

saknar min abbe, var länge sedan ja såg han,

men vilken tur vi får vara med varandra hela fyra dagar :)


   


helt klart den bästa platsen,


idag blev de ju skola, skönt att åka bil dit och hem denna gång

och nu tror jag de blir jullov för mig, de händer inte så mycket på själva skolan

dock är de ju lite som ska göras men kan jobba hemifrån med de

fixade även ett prov som jag hade i onsdags, VG och jag är sjukt nöjd!

de har blivit massa fixa med kläder också, imorgon ska jag hämta hit allt

så de är bara att försöka proppa in allt i garderoberna igen... får få sånna i denna lägenhet

gymmet också så klart! mage och biceps blev de idag, och imorgon är jag sugen på bodypump, tror jag


     


nyss pratat med mimmi en sväng,  :) och nu väntar jag på att joel ska ringa <3

spela lite spel på telefon som man blivit beroende av... illa haha men kul är de

sedan ska jag sova, ska ändå upp lagom tid för att hinna med en massa imorgon,


s.


Av sanneback - 26 november 2012 21:12

dagen har varit lite småtrög...

har inte gjort allt för mycket för jag har ingen energi

man blir väldigt lat av att sitta hemma hela dagarna,

inga tider att lägga sig, kliva upp eller göra något

så de har blivit soffläge och tv hela dagen

så lat att de blev pizza till lunch! men de var jävligt gott

men de blev ändå gymmet, ett crosspass med cecilia..

oj vad trött jag är nu, de var riktigt jobbigt idag!

men kanske också hänger på att man är trött hela dagen

men imorgon blir de skola, enda dagen...

sedan cykla jag till lägenheten för att visa den

så nu blir de flytta tillbaka allt hit igen, och de känns sjukt bra!

hon har möblerna och köksgrejer men alla kläder och sånt ska hit igen

så i veckan måste de fixas, för i helgen blir de klösta och djurvakt,

plus så är de julbord med joel på lördag, hum kommer bli lite stress

eftersom vi ska ha djuren från torsdag till söndag,

visst går de att ta med abbe och fixa ihop allt på fredag men ändå




tatueringen som blir efter nyår kommer vara en uggla

den kommer sitta på ryggen mellan mina skulderblad

denna är en av fyra jag fått hem, men de kommer inte bli denna

hon är grymt duktig på att rita och fått med de ja velat,

men dom är ju så snygga allihopa, men en enkel och ren uggla kommer de att bli


s.

Av sanneback - 25 november 2012 21:25

åh blev så glad när jag titta till mailen nyss

två snygga ritningar kom och jag kommer ha svårt att bestämma vilken..

men har två favoriter så ska fundera och tänka länge innan jag bestämmer mig för vilken

men alla fyra som jag fått är så snygga... men de ska ju bli rätt också, ska ju sitta hela livet :)

annars så var jag iväg och sola, skönt värre. sedan vart de gymmet en timme,

gick på crossen och kikade solsidan,


           

bra tidsfördriv, sedan  när jag kom ut så ramlade små flingor ner,

jag hoppas verkligen att de kommer vara vitt när jag vaknar imorgon!!

jag vill ha snö nu, det har varit för grått för länge  nu! behöver ljus

fast inte allt så länge innan jag åker till värme och sol!! 11 dagar kvar!! wiiiee

nu ska jag kolla tv och sova, invänta joel som är ute och kör i halkan :/


s. 


Av sanneback - 25 november 2012 13:45

slappar i soffan just nu, ska försöka komma på något att äta,

joel har åkt och jobba, segt att vara själv hela kvällen, men men!

ska nog gå och sola, kanske gå på gymmet bara för att gå lite, fördirva tiden

imorgon är de ledigt från skolan, men tisdag blir de ström igen.. nog sista gången innan thailand

eller kanske en veckan där på, men hade gärna sluppit de!


gårdagen var super!

jag hade astrevligt, roligt och de var mys :)

de vart några stycken


 


hahaha killarna fick inte vara med på kort,

men de var så klart joel, löqen, henke s, robin, sedan kom simon, hans kompis och pontus,

trevligt värre var de!! :)

skratta som fan, tror alla var ganska flummiga igår, men de var bara kul

synd bara att lena fick ta all stryk med vältande glas och glasflaskor :P

men vi blandande goda drinkar också,


    


sedan vid tolv gick vi ner mot stan, cuprum denna gång! satt och snackade litet

träffade på en felix som var väldigt full, lillen då!

annars var de väldigt lugnt där, så vid ett kanske blev de donken och sedan hemgång

just nu suger de faktikst att gå ut i stan.. finns ingen stans att gå till känns de som.

g3 suger ju fan, men tror de kan bli bättre då cuprum flyttar till olles gamla lokaler, men de är inte så att man är superpepp på att dra ut på själva krogen, jag hade de astrevligt här hemma :)

och de var skönt att gå hem tidigare, man är ju piggare idag istället!


 


s.

Av sanneback - 24 november 2012 12:11

Startade dagen med ett bodypump pass på gymmet, alltid skönt att väcka kroppen lite extra!
Men nu hamna jag i sängen igen, kikar på tv och laddar om för resten av dagen och kvällen, undrar vad vi ska käka för middag, Ingen idé just nu...
Igår kväll blev de middag med Joel och skamman sedan tv och glass :)
gamla minnen kommer upp, då jag och Joel precis blev tillsammans så umgicks dom mycket, snacka bilar/åka bil och de var ingen skillnad på dom igår, samma grejer :p

S.

Skapa flashcards