sanneback

Alla inlägg under maj 2011

Av sanneback - 31 maj 2011 15:51

imorgon är det den 1 JUNI och det är Studenten! dessa två ska jag kika på :)


 


anna och felix !


  


                            

                                GRATTIS till er redan nu :)


Idag har jag annars inte gjort så speciellt mycket, bara tagit det lugnt!

ska snart åka till stan och fixa lite inför imorgon, sedan ska jag hämta joel efter hans jobb! fan vad jag skulle kunna tänka mig att ta om studenten! det bästa med det hela var flaket! ett minne för livet :)


s.


Av sanneback - 31 maj 2011 00:39

ska försöka sova nu! visar upp två bilder jag tog! dessa har jag fixat lite på PS, 


 




koftan är ny, från hm :)

natt


s.

Av sanneback - 30 maj 2011 23:14

fan vad jag saknar värmen, det är helt sjukt! varför ska det vara så förbannat kallt, blåsigt och regna i stort sett hela dagarna??? snalla där uppe, väme och sol? idag så har jag och joel inte gjort mycket, sov ganska länge vilket behövdes men det är segt att vakna så sent på dagen! sedan vid tre åkte jag in till stan och träffa cecilia :) och det är alltid kul när hon kommer hem! så på fredag blir det middag med några brudar från klassen !  när jag kom hem tog jag mitt stativ och bilen för att fota lite :) dock saknar jag en som står bakom eller framför kameran eller att fjärrkontrollen hade funkat, jobbigt att springa fram och tillbaka för att he på självutlösaren :P blir inte alls bra bilder! sedan mest hela kvällen har jag photoshoppat! sjukt roligt... men det tråkia är att det oftast blir svartvita bilder, men det är snyggast så ;)


 

s.

Av sanneback - 29 maj 2011 22:35

fan va jag gillar att peter och martin är i final! det är nästan så att peter ska vinna, han har bjudit på sig själv hela tiden, varit rolig och gillar hans stil.. han ska vinna! nu blir det sängen med joel :) känns skönt att vara ledig nu några dagar, för denna helg har det inte blivit många timmars sömn, måste ta igen !


 


s.

Av sanneback - 29 maj 2011 11:48

helgen har gått riktigt fort! i fredags så vart det utgång lika så igår... men jag har haft en bra och rolig helg för de :) det som jag varit mest less över är vädret denna helg, kan det bli lite värme och sluta regna hela tiden?! det är snart 1 juni men det känns inte i luften! tråkigt! idag så ska vi åka hem till mamma och så blir det knytkalas och trav :)   tror jag åker tillbaka till thailand !


s.

Av sanneback - 26 maj 2011 16:49

nu har jag tatuerat in kordinatnumret på benet! och jag blev riktigt nöjd, detta är något som betyer mycket för mig och jag kommer inte ångra det! trodde att det skulle göra ondare än vad det gjorde men det kändes inte så farligt :) bild kommer kanske sedan! haha ikväll så ska jag umgås med joel, anna och pontus kanske :)


s.

Av sanneback - 24 maj 2011 22:34

herr sjölund ligger och snarkar bredvid mig medans jag pillar på photoshop och lyssnar på ted gärdestad :) jag fick med de när jag köpte kameran, så nu tog jag bort de jag fick av kim, med tanke på att det var på engelska och jag är sämst på de :P så nu är jag sjukt nöjd över att jag har det (på svenska), ska bara lära mig först... haha


 

dagens!  kan ju säga att stativet plus fjärrkontrollen är efterlängtat, borde komma imorgon hoppas jag, mycket lättare, då behöver man inte alltid vara två när jag vill ha ett kort! har så mycket ideer och bilder i huvudet som jag vill göra, dock kommer jag behöva någon som ställer upp och är "modell", jag vill heldre ta kortet än bli tagen på! 


s.


Av sanneback - 24 maj 2011 08:29

igår drog jag ut med bilen och tog lite kort :)




                          


  

nu blir det jobba till halv fyra, 


s.

Skapa flashcards