sanneback

Alla inlägg under juli 2012

Av sanneback - 30 juli 2012 21:26

Idag var det första arbetsdagen! det behövs få lite rutiner på mig innan jag åker!

bor hos pappa nu, ingen är hemma här så jag passar på :) nära till jobbet!

vart en 7.5 kilometers löprunda efter jobbet! skönt!

sedan en tur med kameran :)


       

 


godnatt


s.

Av sanneback - 27 juli 2012 21:06

den sista dagen på stråket var riktigt bra! hade kul som vanligt ;)

förfesten var helt klart bäst, lyssna på gamla godingar och dans, sjöng!

men nu är jag mer än nöjd på alkoholen! huscha!

men det blir ju sex veckor utan alkohol och ska bli skönt, (fast kommer det att hållas)?? JA!

detta år skiter jag i yran, vilket känns jävligt bra :)

idag så har det varit väldigt lugnt, handlat lite riktig mat och städat upp lite

kikat på en som spelade i parken utanför oss, satt i fönstret och mådde gott,

nu blir de film med grönsaker och dipp:) skönt!!


       


s.

Av sanneback - 26 juli 2012 07:42

Igår hade jag en sjukt bra dag! :D Cecilia frågade om jag ville följa med till deras stuga, självklart! Fint väder, vi solade en stund, åkte båt till badhusparken och käkade glass! Hur fint som helst hos dom och ändå nära stan, sånt ställe vill jag ha när jag blir stor! Sedan blev de middag på stråket med Joels mamma, Joel, löqen och hans mamma, tack så mycket för maten :)

efter de vart de hem och byta om och gå till Sofia! Erika, Sandra, Lena och Frida som bleb där! Hade de väldigt trevligt, sedan blev de stråket! Hade as kul, och tack för ännu en trevlig kväll på stråket, otroligt fina vänner man har <3

ikväll är sista dagen innan yran, man kan ju inte missa den! Men efter denna vecka är det ingen alkohol på 6 veckor, längtar nästan lite :p



s.

Av sanneback - 24 juli 2012 07:36

Ligger i sängen och kan inte somna om, funderar på att gå ut för solen lyser och det är blå himmel, länge sedan man såg den känns de som! Igår blev de stråket! Var med mamma, Magnus och Kim ett tag, sedan blev de massa olika människor!:) hade en asbra kväll! Bara att fortsätta ikväll då!

Av sanneback - 23 juli 2012 01:35

Ligger i sängen och kikar på film, är inte super trött, konstigt nog!

ha alla fall haft en sjukt bra helg!

i fredags var jag med cecilia och vi var hos pamela! sedan vart det stråket och hade askul!

igår så var ja med mimmi, cecilia, sofia, sandra, lena och frida hos oss,

sedan stack vi på stråket! dock vart de så att man gick hem ganska tidigt..

men hade en bra kväll :)

   


     


idag har jag mest legat i sängen och soffan, skönt som fan!

mimmi kom förbi och vi åkte på donken, och kikade på batman :)

 

skönt att ladda upp för en ny vecka!

Men har en hel del att fixa i veckan, för mycket...

men jag hoppas att allt blir klart för att kunna slappna av när jag ska jobba nästa vecka!


s.


Av sanneback - 16 juli 2012 12:08

jag har alla fall haft en mycket skön helg!

i fredags så myste jag och cecilia bara, kikade film och snackade :)

i lördags blev det utgång med lena och sofia, har nog inte haft en bättre förfest på länge,

vi åkte till aspås där det av bk-festival, tydligen nått fotbollslag som anordnar de,

och det var en fem olika småband som var där och spelade! på en åker,

det var riktigt bra, skön stämning och man slapp sitta i en lägenhet!

efteråt så fick vi skjuts till stan för att gå på marite,

dock gick jag hem en timme senare, mindre sugen bara... men hade en sjukt bra kväll :)


 

                  


Idag blev det städ och tvätt dag! behövs ju de också 

Ikväll blir det bilbingo med mimmi,  


s.



Av sanneback - 11 juli 2012 12:18

Nu på förmiddagen har jag städat hela huset, igår tvättade jag en massa, så nu är allt rent!

mamma och magnus kommer hem på fredag någon stans!

så då bär det av till stan igen,

har haft det riktigt skönt här på "landet", trivs gör jag

Annars idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, tråkigt väder var det också..

Igår vart det ganska fint på kvällskvisten, så klart tog jag kameran och gick en sväng :)


           


s.

Av sanneback - 7 juli 2012 13:26

igår hade jag en extremt mysig kväll med mimmi och cecilia,

vi grillade, badade och bastade, även kvällsdopp i älven :)


             


käkade även en hemmagjord glass som cecilia gjort, sjukt gott!

sedan när dom åkte hem vart det läskigt i huset :P haha ne men buck skällde en massa men vet inte på vad, sedan var han allmänt orolig.. så jag ringde johannes och så fick han och frida komma och sova här!

idag suger alla fall vädret, buck har redan varit ute på promenad,

sara knacka på dörren och han var så glad när han kom in, då hade han självklart smitit,

men nu ligger han i hallen, dörren är öppen för det är varmt för han annars, lillen.. dock är han ju inte den minsta hunden man kan hitta, men är man rädd så är man haha

mer idag, vet inte alls, sugen på att göra något men vet inte vad! hum..


s.

Skapa flashcards