sanneback

Alla inlägg under mars 2012

Av sanneback - 27 mars 2012 20:47

ska ta och hoppa in i sängen nu, trött som fan! har varit det hela dagen,

sov på bussen dit, somna under lektionen, sov på bussen hem...

fick åka hem med halv tolv bussen idag, vilket behövdes. hade inte orkat en hel dag...

så ska försöka somna innan halv elva ikväll, kan ju gå hur som helst!

gick på gymmet, men benen kändes extra tung idag, så det vart en promenad och sedan träna jag armar!

imorgon ska jag på cx, hoppas jag är piggare då,

middagen så blev det supergod räksallad!


 


hade inte så super mycket annat att i kylen, allt låg i frysen så det fick bli detta!

gott som fan var det alla fall haha

längtar tills imorgon kväll, får äntligen sova med joel,

nu åker han innan jag kommer hem, och jag går när han kommer hem, hinner som inte ses speciellt mycket under dessa dagar, vilket suger! jag vill kunna somna normalt och inte vara orolig!

kanske därför jag är så trött om dagarna?


fick ett sms av dom som jag jobbade hos förut, pratade ju om dagiset igår om hur mycket jag saknar det! jag kan få jobba där i sommar om dom är i behov av det, det blir ju bara i juli jag kan jobba, men en vecka eller två skulle jag bara må bra av, dom små härliga barnen!! saknar dom :)

det härligt att höra att dom fortfarande vill ha mig där, och att dom hade inte hittat en sån bra vikarie som mig än! lite kul, men om man har bra arbetskamrater, härliga ungar och får jobba på en underbar plats så är det svårt att vara missnöjd på jobbet!

jag kanske har valt fel yrke? kanske ska bli en dagisfröken istället?


s.

Av sanneback - 26 mars 2012 21:39

har haft en seg dag idag..

hydraulik på förmiddagen, sedan ESA prov på eftermiddagen,

sumpade det med två poäng, är arg på mig för det är frågor som jag kunde med blandade ihop!

aja bara att ta och göra om det, vilket ska gå bättre!

fixade även några fler gotlandsuppgifter, skönt


fick laga finmiddag idag också, för frysen stod öppen imorse konstigt nog, men då hade en fläskfile tinat, tur att inget annat hade gjort de! så handla lite saker och gjorde en gryta :)

blev lite sen till gymmet, tänkte springa innan bodypump men han gå en stund innan och lite efter!

kommer säkerligen ha träningsvärk i benen, eller hoppas lite på det! haha


     


åh vad jag saknar dagis! måste dit och hälsa på, har sagt det så länge men inte blivit av, ska nog gå dit en fredag då det är fredagsfika ;) ne men alla barn vill jag träffa!! saknar dom små

plus så var arbetsplatsen underbar, tre härliga höstbilder där ifrån bjuder jag på idag :)
fast det är ju bland dom finaste platserna jag vet! KLÖSTA


s.

Av sanneback - 25 mars 2012 21:21

dagen har varit skön på ett sett,

dock har jag pluggat väldigt mycket, vilket är tråkigt men måste ju! har prov imorgon,

joel åkte och jobbade runt två, så jag stack och tränade, 7 kilometers löpning och ett cxpass!

känns skönt att träna igen, hoppas att jag inte får någe mer problem med halsen,,
men det var nog bra att vila en extra dag, annars hade jag nog varit sjuk nu,

käkade en riktigt god fläskfilegryta vi fick av pia! hoppas det finns något bra recept jag kan få på den!



sommartiden är nu inställd också! gud så skönt när det är ljusare på kvällen, morgonen sover man mest så för mig gör det inge, bussresan blir bättre om det är mörk ute :P

det är ju mer värt att det är ljust på kvällen, speciellt när man kommer hem så sent om dagarna, då kan man alla fall få se lite ljus  :)


 


haha må visa denna bild, min hand och joels hand! det är ganska stor skillnad på dom! detta var efter jag hade varit i spanien i två veckor, man ser att jag inte har den fina brunfärgen som alla andra får, plus så är mina knogar vita för eksemet jag har, jag kan alltså inte få någon färg alls där!

lika så på andra delar av kroppen! men men, jag störs inte så mycket av det, :)

(kan ändå inte göra nåt åt det) haha


s. 

Av sanneback - 22 mars 2012 23:15

ännu en dålig vecka med dålig sömn... sämst!

hade prov idag också, i kraftelektronik, hoppas jag klara det!

sedan kom mimmi förbi på middag och snack :)

har haft ont i halsen igår och lite idag så jag har skippat träning,

känner mig inte dålig men lika bra att vila !

nu väntar jag på joel, så jag kan åka lastbil med han till sollefteå och sedan hem,

kommer väl hem imorgon bitti, men slipper sova själv och kul att åka lite haha :)

Grattis till Pia som fylle år idag också :)


s.

Av sanneback - 20 mars 2012 20:05

ligger i soffan och bara tar det lugnt,

har nyss ätit lite jordgubbar, kiwi och banan med en skvätt glass!

gud så gott med jordgubbar, dock är dom inte alls lika goda som svenska och egenodlade!

men vad man längtar till sommaren :)


 


idag har jag och joel tvättat lite, handlat massa mat så jag har så jag klarar mig resten av veckan, han har åkt och jobba vilket alltid är lika jobbigt! speciellt då han blir borta till fredag!

är orolig och ledsen typ, min sömn blir sämst! funderar på att åka till mamma....

men vi käkade kyckling till middag, sedan stack jag ut och sprang,

var tvungen för att få den dåliga energin bort! att springa har alltid varit mitt sett på att rensa tankar och funderingar för att må bättre, vilket hjälper

sprang den rundan jag sprang tidigare, men nu är ju vägarna helt bara vilket är skönt :)

den är totalt 7.5 kilometer och det blev på 42 minuter !


nu ska jag läsa lite extra inför provet på torsdag,


s.

Av sanneback - 19 mars 2012 21:45

ska snart ta och lägga mig, skönt och jag är riktigt trötter faktiskt,

har haft en lång dag på skolan, sovit dåligt...igen! jag fattar inte varför jag inte kan sova, blir så less.. just för att varje gång jag sover dåligt är joel borta, måste vara orolig, är ju faktiskt jävligt mörkrädd...

fick en god middag av han sedan blev det 35 min löpning och bodypump :)

kände mig lite extra stark idag fast dålig sömn!

imorgon blir jag faktiskt hemma, har lektioner men jag kan plugga hemma, vilket jag tror jag behöver, ibland så blir det lite mycket snack på skolan och svårt att koncentrera sig!


 


tre fina pojkar !


s.

Av sanneback - 18 mars 2012 20:20

helgen har varit mycket bra, bättre är veckan alla fall

det har varit utgång, mys, bilåkande och massa annat :)

idag har jag och joel kikat film och tagit det extremt lugnt! jag körde ett cxpass och en timmes promenad ute i ett härligt väder och han for på jobbet,

har käkat lite mat och snart ska jag gör popcorn och kolla på bigbrother !

har kollat lite i skolarbete också, sedan hoppas jag på att veckan blir bra fast det är mycket plugg,



nu är det faktiskt asfalt ute(mest över allt), så skönt att våren är påväg :)

dock är jag orolig över pollen detta år, hoppas verkligen att jag kan få vara normal som vanligt folk under våren och sommaren! hade varit skönt


s.

 

Av sanneback - 16 mars 2012 09:42

har träningsvärk i mest hela kroppen efter gårdagens cross pass, skönt!

idag vet jag inte alls vad det blir, fint väder ute men som vanligt blåser det...


 

dock så har denna vecka varit riktigt jävla piss! hoppas helgen blir bättre!


s.

Skapa flashcards