sanneback

Alla inlägg under maj 2012

Av sanneback - 31 maj 2012 21:56

hittade tre linnen och ett par jeans shorts för ca 400 kr,

det tyckte jag var helt okej, :)

lite nytt i garderoben! blir nog mer imorgon,

för då ska jag på bikbok,  tag 3 betala för 2, hoppas det finns något bra där!

sedan har jag nog handlat mitt för sommaren!

imorgon kommer även pia och christer hem! undra hur pepparkaks brun dom är efter 1 vecka i turkiet?

titta vad jag såg ute på gården idag.. lillen då


 


så söt!

nu ska jag kika på bb, sedan blir det nog sängen!


s.

Av sanneback - 31 maj 2012 16:02

idag har jag bara plugga, hela dagen har jag suttit med reglerteknik,

promenad med hundarna har det blivit också,

ska ta och fixa någon mat snart också, för sedan ska jag på stan!

det är extra öppet på mittpunkten så ska passa på och se om det finns något bra pris på shorts,

sedan köpa ett par till joel också, se om det finns någon tröja till han med :)

fick även två par linnen av han som jag skickat efter :) TACK <3

men min garderob är ganska tråkig på kläder just nu,

inte köpt mycket under vintern.. men kan vara kul med lite nytt tills sommaren

tur lite skattepengar kommer in på kontot snart, för nya kläder behöver jag verkligen


   


           s.

Av sanneback - 30 maj 2012 18:24

vaknade när joel kom hem sunt sju i morse, vi pratade och käka frukost,

sedan vid halv tio somnade vi om till halv ett... mindre bra men skönt :)

frågade anna om hon ville med på stan och hjälpa med glasögonen, så vi åkte dit

hittade två, ett par vanliga och ett par solglasögon, två par ray-ban blev det :P


    


känns skönt att få ett par solglasögon så man kan se normal med solglasögon

nu ska vi åka och fixa polskydd till polen! och en håv haha


s.

Av sanneback - 29 maj 2012 21:34

mår faktiskt mycket bättre idag :)

tack vare kortisontabletter, otroligt!

tog en kur vid 10 idag, och känner redan stor skillnad,

mindre ont, mindre svullen, inte lika röd och blåsorna är mycket bättre!

badade även ett saltbad för att torka ut dom små blåsorna jag har i armvecken, ansikte och hals,

men nu känns jag mycket mjukare och bättre!

ringde även läkaren igen, frågade mer om kortisonsprutan, och hon skulle diskutera med en annan läkare för att komma fram till något, hoppas jag kan få den denna sommar!


sedan skulle jag typ vilja ha en sån här, fast lite annorlunda :)


 


men det får vänta, kanske ska prata med henne som gjorde love på fingret om vad hon tar och så, joel ska nog göra sin tatuering snart, vilket jag hoppas på att han vågar göra, den kommer passa han:)

men just nu skulle jag hellre vilja lägga pengar på ett par solglasögon som är i min styrka, om jag ska ha det nu måste jag ha linser i och med pollen går inte alltid de,

på syn affären jag går till kan man om man köper ett par glasögon för 2500 får man ett par märkes glasögon på köpet, med ens styrka, ganska sugen på de!, plus så har jag 700 kr i presentkort där!


s.

Av sanneback - 28 maj 2012 16:46

jag mår verkligen skit just nu!

fick kortisontabletter och några andra tabletter för att föröska se om det kan lösa problemen...

men grejen är att detta skulle man ha börjat med för en månad sedan.. mening?!

kommer ha det som förra sommaren och det är verkligen inte kul!

jag kan inte vara ute och umgås med vänner, vill inte visa mig ute för alla stirrar, kan inte träna för det blir värre, har ont i huden konstant, trötthet och flera andra saker.

jag vet att det finns dom som har det värre, man ska inte alltid klaga!

men när det hindrar en från att göra saker man kan göra ena halvåret blir man frustrerad..

har verkligen fått en käftsmäll känns det som, skolan får vänta tills nästa vecka, ska plugga så mycket jag kan hemifrån men orken finns inte, helt slut i kropp och huvud!

pallar inte


s.

Av sanneback - 27 maj 2012 22:00

har haft en hemskbra helg...

huden har varit sämst. mått skit för att inte kunna gjort något roligt!

tur jag har bra folk omkring mig!

imorgon blir det läkaren, och jag SKA ha kortisonsprutan. hur dålig den är i längden

vill kunna vara normal för en sommar alla fall!


men idag har det varit mycket bättre, haft en skön dag i solen

joel köpte sig en pol den galningen haha,


     


s.

Av sanneback - 23 maj 2012 20:52

imorgon blir det hemmafärd! känns skönt :)

igår och idag har vi hållt på och jävlas med att programmera ett kort,

lyckades runt fem idag... så nu snurrar verket igen!

imorgon ska vi nog byta en fläkt om inte annat kommer emellan, sedan åker jag hem,

har haft kanonväder också!


     

 


härlig utsikt, en riktigt bra sista vecka!


dock suger det att min hud börjar bli extremt dålig, nu börjar gräset att komma....

och ätit pollentabletter sedan mitten på april men det hjälper inte för gräset.

kan knappt springa ute, andningen är inte heller på topp fast kortisonspray i över en månad,

tur jag ska till läkaren på måndag och hoppas på hjälp, dock är jag tveksam

känns jobbigt att ha denna jävla skit varje sommar :(


s.

Av sanneback - 21 maj 2012 20:40

ligger i sängen nu, är nere i malung igen :)

har varit på en tur i skitspåren, skönt!

åt ute idag också, var extremt varmt i solen, så  härligt!

och det är sista veckan jag är här nere också, sedan blir det skola igen!


haha kikade på bilder, och denna fina kom upp!


 


det var snart för sex år sedan jag slog ut mina framtänder! hahaha


s.

Skapa flashcards