sanneback

Alla inlägg under juli 2013

Av sanneback - 30 juli 2013 16:15

Riktigt trött idag... somna väldigt sent för att det var så varmt

funderar på om man ska köpa sig en ac eller nått, bara för att kunna somna normala tider!

så kanske får åka och kika på någon idag 

annars så ska jag träna och det är dessa övningar jag kommer köra idag. 
5 övningar per muskel, 4 gånger per övning och 6-15 repetitioner (beroende på vikt) 


Ben!


 

Mage!


 


sedan blir det mat, ska laga nått gått helt klart! jag har massor av sparris i kylen alla fall,

kanske åka til lit, skulle behöva snacka med mamma en stund!

men ska sova väldigt tidigt så jag knappar in på dom missade timmarna :)



s.



  

Av sanneback - 29 juli 2013 22:53

Kan ju säga att jag bor nog på bästa platsen! Detta gör mig mer och mer kär i Jämtland, jag flyttar nog aldrig här ifrån, trivs förjävla bra <3

Gymmet gick väldigt fint alla fall, över förväntan! Så de är skönt! Imorgon är det ben och magen som ska få jobba!
Har tvättat, städat, och lagat matlådor och en tur ut för att kika på när solen gick ner:)
Nu ska jag ta och försöka sova i värmen!! Natten

Av sanneback - 29 juli 2013 16:15

I lördags så gick vi på Aquaria och kollade på fiskar!

det är ganska kul att se, jag gillar sånt! det är häftiga djur :)

vi såg doris (ifrån hitta nemo) , stora malar och pirayor, samt en stor muräna!

minns då jag snorklade i thailand, en riktigt stor en! ett farligt djur, och fult som stryk!


 


Sedan stack vi på vasamuseumet, det var väldigt länge sedan jag var där,

och alltid lika coolt att titta på det och läsa om det!


   


sedan blev det grönan igen för att ha det trevligt, träffa lite folk och snackade!

följde med på ett uteställe på djurgården och kom hem vid 2-3 tiden på natten

bakis och ångest hela söndagen, hemskaste bilfärden på länge... inte alla som spry på E4:an! haha

Men hade en bra och trevlig helg med jolle för de, man borde göra såna här saker oftare

så nu blir det ingen alkohol på väldigt länge, dock är det bröllop på lördag men där blir det lugnt

jag och joel har sagt att vi ska satsa på bra mat och träning framöver, båda känner att det är för mycket av det goda just nu, så det blir bra om vi båda känner samma sak, peppa varandra!

så idag ska jag kicka igång träningen igen, kommer kännas grymt skönt :)

det kommer bli axlar, bröst och triceps som ska få arbeta! plus lite löpning!


s.




Av sanneback - 26 juli 2013 23:26

Vilken super härlig dag, massor av karuseller, god mat och det bästa sällskapet <3 jag har nog inte hört Joel skrattat så mycket och högt som han gjorde idag, och jag har blivit ett barn igen :D
Efter att ja vunnit kexchoklad så fick de bli till att mysa i solnedgången, promenera runt på djurgården och avsluta med ett bad! Nu ska vi sova för att orka med hela dagen imorgon, som kommer bestå av lite olika roliga saker!

Ja du jolle, du är min bästa vän, min stora kärlek, mitt allt, älskar dig nått enormt<3

Av sanneback - 26 juli 2013 16:28

Nu är vi på plats i Stockholm och ska snart dra oss mot grönlund!!! Fan vad pepp jag är på att åka massa karuseller!! :) ha det fint på yran ni som är hemma! Jag kommer ha det snäppet bättre ;)

Av sanneback - 25 juli 2013 10:45

ska ut i solen och äta lunchen då den har värmts klart :)

idag är jag nog lite trött från gårdagen... men inte så länge kvar tills jag får gå hem

igår var det så klart ännu en underbart varm dag och middag på stråket.


       


               

ikväl åker vi till lit för middag hos erika!


s.


Av sanneback - 23 juli 2013 22:53

Men underbara sommar!!! :)

Av sanneback - 23 juli 2013 13:45

vill inte bli sjuk... har småont i halsen så det suger

jag vill träna men vågra inte då det är halsont, så ska vila idag och hoppas på bättre tur imorgon

har druckit 4 koppar med varmt vatten bara för att försöka driva ut all skit

men får se vad som händer, men får inte bli värre, speciellt inte till helgen

jag har bjudit jolle till stockholm från fredag till söndag för han fyller år snart

sedan så vill jag åka iväg en sväng, eftersom jag inte har tagit mer ledigt i sommar så får det bli dit

varit så sugen att gå på Grönalund, Aquaria och Skansen, sånt man gjorde då man var liten

jag vart ju hellycklig av att vara på Liseberg förra året! man blir som barn igen :)

så jag har bokat hotell på ute på djurgården, så det är nära och bra till allt

vi hoppar över shoppingen denna gång, vill dit för att göra roligare saker än att gå i affärer..



När jag var på liseberg med några från klassen och blev väldigt blöt i flumrider, men kul hade vi!


 

jag slutar vid halv fyra, så ska passa på att sola lite, om jag inte fortfarande fryser... 

sedan ska jag, mimmi och cecilia käka middag på ståket :)


s.

Skapa flashcards