sanneback

Alla inlägg under november 2012

Av sanneback - 16 november 2012 13:09

är riktigt trött, men kan inte somna, legat i soffan sedan halv elva typ men inte somna

behöver sova en stund för sov väldigt lite inatt, sedan upp innan sex och gymma med cecilia,

visst hade kunnat sovit vidare men nu har jag tränat vilket var skönt med tanke på det blir väldigt lugnt på en vecka, men vad gör de? vila och fokusera på skolan får de bli istället.

så har snygga remsor på ryggen nu,


 


nice hu? ne de suger, osköna och ingen normal dusch på en vecka...

men de gick fort att sätta dit dom, så efter de följde jag med joel på läkarhuset och vaccinera oss,

jag hade egentligen bokat en senare tid för jag visste inte hur länge det skulle ta på hud, men hon klämde in oss båda på hans tid, så nu är de klart och jag behöver inte ta någor mer om förrns 20 år!

men han ska ta en till spruta innom 6 månader så har han lika långt skydd.  

och nu är jag öm i armen..


ikväll blir de middag och bio med härliga vänner! :)

vi ska äta på lilla siam och sedan kolla twilight, spännande med sista filmen nu!

ska nog kila på stan en stund innan vi ska ses, funderar på att slinga håret lite blont eftersom de kommer blekas otroligt mycket i thailand, så får man sedan fixa till de när man kommer hem hos en frisör, 


s.


Av sanneback - 15 november 2012 18:12

är helt slut, vet inte varför egentligen men trött och seg, vill typ sova nu

men då kommer man vakna vid nio och vara pigg vilken jag inte kan..

ska upp tidigt imorgon, för tänkte gå på gymmet med ceilia innan sjukbesöket,

så får träna rygg och axlar innan några dagars vila :)

sedan ska jag ta en lång dusch eftersom jag inte kommer kunna duscha normalt under helgen!

så nu blir de bara tv hela kvällen, inge plugg för huvudet är verkligen inte med just nu


har ont i magen också, drack en celcius innan gymmet idag och mår inge bra alls efter den

testade nere i jönköping också men mår bara illa, så de blir inge mer av de!

ska köra på power-workout istället :)


 


saknar lille vännen också!


s.


Av sanneback - 15 november 2012 11:15

igår så kom anders och jocke förbi för att plugga, vi fick klart tre test vilket känns skönt!

sedan har jag fortsatt på dessa uppgifter som är svåra, de så jobbigt när man inte hittar svaret någon stans i de materialet dom har skickat med.. men men bara att fortsätta leta.

ska plugga idag med, känns som om att jag inte gör någe annat men de är ju bra

ska ju fixa de sista nu, och de vet ja att jag kommer göra! :)

 sedan så blev de lite löpning och bodupump på gymmet, hej träningsvärk igen!

när jag kom hem så hade joel folk här :P så skulle vi dricka vin och gå ut,

sofia och löqen kom också, så vi satt och mös i sängen och snackade,

de blev ett glas vin och lite donkenmat! härligt med spontana grejer som händer mitt i veckan,


 

vi gick sedan på news en stund och snackade 

idag har vi legat och dragit oss i sängen men nu ska jag till och fortsätta med uppgifterna,

sedan blir de gym och mer plugg!

imorgon är de två läkarbesök som står på schemat,

ett på hud, ska göra test på ryggen så kommer inte få duscha den på fyra dagar typ... kul

så ingen ansträngande aktivitet under helgen för att lapparna inte ska lossna.

tur de blir bio och sedan ska jag spela massa tv spel har ja bestämt! en lugn helg,!

sedan blir de läkarhuset och ta sista sprutan innan resan 

och vi åker om 20 dagar till värmen och vill mer än gärna att dagarna ska rulla på!!!   


s.

Av sanneback - 13 november 2012 21:39

idag så har jag pluggat och fixat gardiner till joel med pia,

har även kollat vidare på resor, så de blir avförd den 6 eller 8 december istället

mycket bättre priser och de kommer bli toppen :)

superfint hotell med underbar pol och utsikt! åh längtar så sjukt mycket!!

nu ska de bokas vaccination till joel, och jag behöver en till spruta men de går nog!

jag längtar att få åka till solen en stund, de behövs verkligen i detta mörker!

jag missar inte så mycket av skolan heller, de mesta vi gör nu är distansuppgifter som jag kan försöka fli undan nu under dessa veckor innan, sedan får jag göra allt under mellandagarna, de som fattas.

wiieee :)


 


sedan blir de nog till att flytta till joel igen, jag bor ju ändå här konstant och känns onödigt med en lägenhet som bara står, nån som behöver hyra? ne men ska kolla hur henke har de i sin nya och sedan hade pia en arbetskamrat som behövver en ny lägenhet, så ska kolla detta! :)


s.


Av sanneback - 12 november 2012 20:49

sitter i soffan och ska ta och göra klart sista på uppgiften,

men blev sjult trött, jag och cecilia har kört ett cross pass och sjukt jobbigt

men de är kul, lite andra övningar och högt tempo :)


 


detta fick bli innan träningen, funkar bra och alltid nice med en extra energi kick innan

annars så håller ja på och tvätta  plus plockat ihop sedan i lördags

oj vad burkar och flaskor, plus massa chips på golvet men imorgon får de bli städning av golv, behövs!!


sedan så håller vi att kika resa, hitta en för helt okej pris till thailand tycker jag,

12000 för två veckor på ett fyrstjärningt hotell nära stranden,

men de blir avresa den 13, för under både jul och nyår är de mycket dyrare att åka

så kommer hem i mellandagarna vilket kanske är bra, nyår hemma brun och fin :)

så julen blir till och fira med kim i thailand detta år, vilket kommer bli toppen


 


de ser väl inte så illa ut? ;)

ska kolla hur de är med reseförsäkrning och om jag måste vaccinera mig igen,

joel behöver ju de men jag kanske slipper eftersom jag gjorde de på förra resan

men de ska jag kolla imoron, plus banken och plugg... ojoj mycket att göra helt enkelt

nån som behöver koppla av och vill följa? sjukt vad jag längtar


s.

Av sanneback - 11 november 2012 15:50

igår så blev de först innebandy på dagen med mimmi och sofia, brunflo-umeå, en sjukt bra match och spännande, mer värt att kolla på den än basketen som var totalt värdelös.

dom spelade grymt bra och vann så klart!

och idag så har jag legat i sängen hela dagen!! klart bäst!

förfesten tyckte jag var väldigt trevlig, vi var väldigt många

jag, joel, mimmi, sofia, löqen, ramzi, moa, henke, kim och 7 av hans vänner :P

så hallen var proppad med kläder och skor,  


   


idag har vi bara legat i sängen och segat på, joel åkte och jobba för en stund sedan

så ska klä på mig och köpa mig en pizza, sedan blir de plugg(försöka) en stund.

tidig kväll för imorgon är de skola och redovisning,


plus så är de bestämt att jag åker till thailand över jul och nyår,

ska åka och hälsa på kim, han åker om en vecka och blir där mest hela vintern

och ja de känns sjukt gött, sola och bada!  :)


 


när vi var där 2011,

jag längtar, över två veckor blir de, och hur nice är inte de??

någon som vill åka med??

joel kanske kan, ska kolla resor så fort ja vet vart kim kommer hålla hus

och de är ju kul om fler vill följa, julen är just nu inte de viktigaste för mig, kommer ju varje år

nyår firar jag gärna nån annan stans :)

så hoppas man hitter något bra. billigt och nära stranden hotell


   


s.

Av sanneback - 9 november 2012 22:33

Ligger i soffan med Mimmi och Sofia, vi har varit och kikat på kanske Jämtlands sämsta match någonsin, dom förlorade men 50 poäng och var allmänt dåliga, dock var domarna väldigt dåliga också, blåste åt andra lagets fördel, hela hallen bua åt dom!
Annars idag har jag pluggat så gott jag kunnat, tränat och tagit de lugnt, följde med Joel till frissan så jag köpte räkmacka till frukost ;) nu blire med film, och är riktigt pepp för imorgon, äntligen en utgång står på schemat! Var länge sedan nu :)

Av sanneback - 8 november 2012 21:55

igår så lyckades jag få till mycket plugg, så ligger en vecka före i högskolekursen

ska fortsätta imorgon med resterande imorgon för att hinna klart den så mycket som möjligt!

de blev även ett rygg och axelpass på gymmet, skönt!

idag så åkte vi på skolan men hade nån snubbe från KTH som berättade om tillförlitlighetsanalys och vi gav upp och åkte hem den tidiga bussen,

så de blev gymmet och stan en snabbis, hittade två snygga tröjor på rean :)

har även lagat god mat, plus fikat kvällsfika, pluggat och pluggat...


     


 


som vanligt är de fint ute när man åker buss...

jo joel den lilla saken har köpt en fin ny vit iphone 5... elakt haha


är också glad att jag som alla andra år inte är på forum.. känns som man är förbi det där

supa i tre dagar på raken, ne fy fan, och det är skillnad på forum och stråket, helt annat :)

fast och andra sidan kan jag inte säga hur de är, aldrig varit där och glad är jag för de!

dock är jag sugen på att dra ut, inte varit ut sedan den 22 september, så de kanske ska vara dags nu,

ne natten nu


s.




Ovido - Quiz & Flashcards