sanneback

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

15 november

Av sanneback - 15 november 2012 11:15

igår så kom anders och jocke förbi för att plugga, vi fick klart tre test vilket känns skönt!

sedan har jag fortsatt på dessa uppgifter som är svåra, de så jobbigt när man inte hittar svaret någon stans i de materialet dom har skickat med.. men men bara att fortsätta leta.

ska plugga idag med, känns som om att jag inte gör någe annat men de är ju bra

ska ju fixa de sista nu, och de vet ja att jag kommer göra! :)

 sedan så blev de lite löpning och bodupump på gymmet, hej träningsvärk igen!

när jag kom hem så hade joel folk här :P så skulle vi dricka vin och gå ut,

sofia och löqen kom också, så vi satt och mös i sängen och snackade,

de blev ett glas vin och lite donkenmat! härligt med spontana grejer som händer mitt i veckan,


 

vi gick sedan på news en stund och snackade 

idag har vi legat och dragit oss i sängen men nu ska jag till och fortsätta med uppgifterna,

sedan blir de gym och mer plugg!

imorgon är de två läkarbesök som står på schemat,

ett på hud, ska göra test på ryggen så kommer inte få duscha den på fyra dagar typ... kul

så ingen ansträngande aktivitet under helgen för att lapparna inte ska lossna.

tur de blir bio och sedan ska jag spela massa tv spel har ja bestämt! en lugn helg,!

sedan blir de läkarhuset och ta sista sprutan innan resan 

och vi åker om 20 dagar till värmen och vill mer än gärna att dagarna ska rulla på!!!   


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards