sanneback

Alla inlägg under november 2012

Av sanneback - 6 november 2012 20:14

ligger i soffan och försöker att plugga, har faktiskt lyckats gjort några uppgifter klara vilket känns bra

vi har börja med en ny kurs nu som handlar om teknik inom vindkraftverk, intressant faktiskt men svårt :/

har alla fall börjat och de brukar jag inte göra så här tidigt, men allt känns mycket bättre

har verklige ingen energi till skolan, men de som är intressant blir ju kul, så är de ju :)

annars så hade vi en lektion idag, segt men kom med den tidiga bussen så de var skönt,

de blev gymmet precis efteråt, ben och biceps, har laggt upp ett nytt träningsprogram så får se vad som sker, men kul att göra andra saker och träna annorlunda, går inte att köra på samma hela tiden

sedan har jag lagat mat och pluggat, tog en paus nu och käka lite kessella med saft i, helt okej mellanmål!

nu blir de fortsatt plugg till sängdags, ska göra klart dessa uppgifter så fort som möjligt så man kan koncentrera sig på de som kommer, både el och styrteknik...


 


det var ortoligt vackert när jag åkte med bussen imorse, frost och solen sken :)

man blir på extremt bra humör när man vaknar till detta!


        


mellanmålet,

jo just, blev med i tidningen idag, och inte hade jag tänkt vara på hela framsidan ev deras magasin, oj vad förvånad jag blev när mitt ansikte var där... men men nu är de gjort och aldrig mer :P


s.


Av sanneback - 4 november 2012 22:15

Inte alla pepp på skolan imorgon, eller på hela veckan, sjukt tråkigt... Vill börja jobba nu nu! Förhoppningsvis så kommer de också men har just nu ingen motivation att plugga!
Men de är bara att bita ihop och fixa de sista som är kvar, inte mycket om man tänker efter, men för länge känns de som just nu.
Tog mig ut och ner till Storsjön en sväng, underbart med sol och måste passa på varje gång den tittar fram. Blivit massa tvätt tvättat och lagat kyckling gryta, plus så har jag plockat mina saker så de ser normalt ut här,
Annars har jag slappat i soffa och en löptur, men nu ska jag sov för att orka upp och plugga hela dagen imorgon!

Av sanneback - 4 november 2012 14:07

igår så blev de väldigt lugnt, vi lagade god mat och la oss vid nio :P

haha vi hade inget att göra, vi var båda trötta och somna tidigt var bara skönt,


 


så vi vakna vid nio så tolv timmars sömn gör ju absolut inget alls,

idag har vi käkat god frukost på sängen, bara snackat och kolla tv

vid elvvatiden blev vi båda sugna på godis så vi for och handla lite,



sjukt gott och mysigt,   vi tog igen lördags godiset idag!

nu har jag även beställt lite nya saker till träningen

hoppas på dom kommer till veckan så får se hur de blir, men har en massa kvar sedan jönköping också, protein i massor men de går nog åt, men de är kul att köpa nytt iställer för att använda allt..

nu ska jag plocka lite, för mycket saker över allt men henke flyttar nog ut snart så jag får stoppa in mina saker där dom ska vara och så får vi se hur allt bli :)

sedan måste jag ut, superfint väder nu ju och de vill man inte missa!!


s.


Av sanneback - 3 november 2012 14:35

månaderna går sjukt fort nu alltså... känns skönt på ett sett för då är jag klar med skolan snart!

tänk vad två år har gått fort, eller de är sex månader kvar men dom rullar nog på fort

igår så blev de relaxen med mimmi, cecilia, sofia och sandra

vi bada och basta, snacka och bara mös :)

en sjukt skön kväll, somna gott gjorde man verkligen, helt trött i huvudet.

idag så vakna jag tidigt, så när joel åkte och jobba så stack jag på gymmet och körde bodypump

sedan blev de löpning ute för de var så härligt väder ute, :)


   


nu har jag bara slappat i soffan, ska plocka lite saker sedan laa till en god middag

de blir fläskfile med potatis och morötter med sås och svamp till :)

ikväll vet jag inte alls va de blir, hänga med grabbarna kanske,


s.

Ovido - Quiz & Flashcards