sanneback

Alla inlägg den 21 november 2012

Av sanneback - 21 november 2012 16:30

Nu är de halva bussresan kvar... Tur de är så otroligt lite resor kvar till ström, undra hur vi orkade åka varje dag förut? Förstår inte
Provet gick alla fall bra, haha min klass är ganska skön, helt klart!
Sedan är de klart med praktik tills nästa år, helt galet skönt att de är fixat! Jag och Jocke drar till Norge och Hitra för service på statkraft! Kommer jobba långa dagar men helt klart värt de, kommer lära mig extremt mycket, plus så är de Siemens verk där så kan använda allt jag lärt mig hittills!
Nu vill jag hem och laga god sallad, ost och köttbullar får de bli !
Sedan blir de vila och gymmet, blir lite senare träning men är ledig resten av veckan så de gör inget :)

Lyssnar på en sjukt bra låt också, helt klart min nya favorit, med Darin :o från så mycket bättre, gillar den

Sedan undrar jag hur ja själv kunde sjunka så lågt? Är ju egentligen inte jag, men de bästa är att man kan göra om och göra rätt! Livet är fantastiskt ibland,

Det är du som väljer så var noga med ditt val, det är ändå du som väljer vem du är! - en apa som liknar dig

Av sanneback - 21 november 2012 10:52

allt är väldigt bra idag,

vakna va att joel kom hem, käka mysfrukost i sängen

glad att jag har dig, speciellt när man behöver prata om saker och ting, ställer alltid upp

ser mycket "normalare" ut i ansiktet, känns bättre, skrivit prov nyss, ska snart göra ett till

sedan är de helg för vi är ledig resten av veckan!! hur bra har jag de inte? :)

så här kommer de vara fram till jul, känns också skönt att inte missa så mycket under de två veckor jag är borta i thailand, ska fixa de som behövs innan jag åker..

ska också hämta ut ett paket med lite kläder som ja hitta inför resan när jag kommer till stan!

 sedan väntar jag på ett mail från en som håller på att ritar till mig,

sjukt nöjd över de som skickats hittills och en till ritning är påväg, sedan är de bara att boka tid!!

men de kommer inte bli förrns efter nyår men ser fram emot de så sjukt mycket :))   


      


Peace & Love today


s.

Ovido - Quiz & Flashcards