sanneback

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

12 november

Av sanneback - 12 november 2012 20:49

sitter i soffan och ska ta och göra klart sista på uppgiften,

men blev sjult trött, jag och cecilia har kört ett cross pass och sjukt jobbigt

men de är kul, lite andra övningar och högt tempo :)


 


detta fick bli innan träningen, funkar bra och alltid nice med en extra energi kick innan

annars så håller ja på och tvätta  plus plockat ihop sedan i lördags

oj vad burkar och flaskor, plus massa chips på golvet men imorgon får de bli städning av golv, behövs!!


sedan så håller vi att kika resa, hitta en för helt okej pris till thailand tycker jag,

12000 för två veckor på ett fyrstjärningt hotell nära stranden,

men de blir avresa den 13, för under både jul och nyår är de mycket dyrare att åka

så kommer hem i mellandagarna vilket kanske är bra, nyår hemma brun och fin :)

så julen blir till och fira med kim i thailand detta år, vilket kommer bli toppen


 


de ser väl inte så illa ut? ;)

ska kolla hur de är med reseförsäkrning och om jag måste vaccinera mig igen,

joel behöver ju de men jag kanske slipper eftersom jag gjorde de på förra resan

men de ska jag kolla imoron, plus banken och plugg... ojoj mycket att göra helt enkelt

nån som behöver koppla av och vill följa? sjukt vad jag längtar


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards