sanneback

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

11 november

Av sanneback - 11 november 2012 15:50

igår så blev de först innebandy på dagen med mimmi och sofia, brunflo-umeå, en sjukt bra match och spännande, mer värt att kolla på den än basketen som var totalt värdelös.

dom spelade grymt bra och vann så klart!

och idag så har jag legat i sängen hela dagen!! klart bäst!

förfesten tyckte jag var väldigt trevlig, vi var väldigt många

jag, joel, mimmi, sofia, löqen, ramzi, moa, henke, kim och 7 av hans vänner :P

så hallen var proppad med kläder och skor,  


   


idag har vi bara legat i sängen och segat på, joel åkte och jobba för en stund sedan

så ska klä på mig och köpa mig en pizza, sedan blir de plugg(försöka) en stund.

tidig kväll för imorgon är de skola och redovisning,


plus så är de bestämt att jag åker till thailand över jul och nyår,

ska åka och hälsa på kim, han åker om en vecka och blir där mest hela vintern

och ja de känns sjukt gött, sola och bada!  :)


 


när vi var där 2011,

jag längtar, över två veckor blir de, och hur nice är inte de??

någon som vill åka med??

joel kanske kan, ska kolla resor så fort ja vet vart kim kommer hålla hus

och de är ju kul om fler vill följa, julen är just nu inte de viktigaste för mig, kommer ju varje år

nyår firar jag gärna nån annan stans :)

så hoppas man hitter något bra. billigt och nära stranden hotell


   


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards