sanneback

Alla inlägg den 1 november 2011

Av sanneback - 1 november 2011 21:08

bilder sedan helgen!


 

     

     
     
   
     
       
 
trevligt värre var de :)


sov skit inatt... trött på bussen, skolan och allmänt ofokuserad!

blev ingen träning med anna heller, fixat viktigare grejer!

imorgon ska jag vara ledig, behövs verkligen just nu,


s.

Av sanneback - 1 november 2011 05:46

Gårdagen bestod av skola, vi har ledarvecka och ganska intressant är det! hur man ska hantera konflikter och hur människor är i grupp mm. har det hela veckan så inge riktigt skolarbete men nästa vecka ska vi kunna 16 sidor engelskglosor... får se hur det går.
Igår tog jag och joel åkte på mio, hitta en spegel och två "puffar" för extra sittplatser, sedan skjutsa han mig på gymmet och jag gick ett pass bodypump! att jag ens utsätter kroppen igen när jag hade så ont förra veckan, men det känns inte allt lika farligt idag som tur är :) ikväll ska jag träna med anna.
Nu ska jag fara på skolan !



s.  


 

Skapa flashcards