sanneback

Alla inlägg den 6 november 2011

Av sanneback - 6 november 2011 21:31

igår på kvällen blev det kika så mycket bättre, och det vart en tidig kväll :)
sov till nio, käka frukost sedan blev det plugg, gjort klart gotlandsuppgiften och kikat lite på engelskan!
imorgon blev vi "lediga" så jag ska städa lite, plugga lite ellära och engelska!

cecilia kommer även förbi en stund, ska även köra ett bodypump pass! härligt!


joel har även fixat så jag ska få göra den tatuering jag velat länge, på fingret, ingen tatuerare i stan gör tatueringar på fingrarna! men på joels jobb så hade han en arbetskamrats tjej som tatuerar och ska göra den :D
vill även skriva en text av michael jackson, ted gärdestad eller phil collins, men vet inte riktigt vilken det ska bli, svårt för dom alla tre är duktiga skrivare och har många favoriter!


 
min enda tatuering jag har! klöstas koordinater, många kanske tycker det är töntigt och frågar varför, men klösta är något bland det bästa som finns och för att beskriva det bäst blev det såhär, och jag är riktigt nöjd över att jag gjorde den, ångrar den inte alls!


s.


Ovido - Quiz & Flashcards