sanneback

Alla inlägg den 15 november 2011

Av sanneback - 15 november 2011 21:48

skola, segt att kliva upp efter fem men gick faktiskt ganska bra idag!

sover alltid på bussen upp till ström, har en liten kudde med mig som maja gjort åt mig för att det ska bli bekvämare, somna lyckas man inte alltid göra men vila,

på väg hem brukar man ofta hålla sig vaken just för att kunna somna på kvällen, läsa lite skolarbete också!
på skolan gick vi ingenom de man inte kunde i dom kapitel vi har prov på, så det vart en lättnad när man åkte hem, att man vet allt nu! bara att plugga in allt!


kom hem och lagade kasler med svamp, lök och göna avlånga saker, kommer fan inte på vad det heter! haha men typ bönor... sedan grädde, soya och sötsur sås i :) vart riktigt bra!

vart även tre lådor mat över så nu finns det lunch!
sedan drog jag på gymmet med anna, blev 30 minuters löppass, 5 kilometer totalt!
imorgon ska jag till jocke och plugga med anders, vi ska fixa klart så mycket vi kan med grupparbetet, så det blir klart! sedan kanske ellära!
ska se om jag kan trolla fram lite kort imorgon, ska se vad jag får till :)

nu sova


 


s.



Skapa flashcards