sanneback

Alla inlägg den 25 november 2011

Av sanneback - 25 november 2011 17:16

idag så åkte jag upp till ström, ingen lärare dök upp men efter en halvtimme kom den ena, sedan är jag så sjukt förbannad på min ellärare, jag ska vara godkänd på provet för jag har gjort precis som alla andra men han måste hata mig eller någe! pratat med två lärare och jag ska vara godkänd men fan han säger att jag gör fel!
idiooooot!
annars så åkte jag hem halv tolv, gick förbi hm och fick hem en blus jag ska ha imorgon, sedan en tröja till maja !
bolaget han jag med sedan hem, käka lite fil för det blev ingen lunch, drog på gymmet, men kunde inte springa, sjukt ont i foten :/ så det blev crosstrainer istället..

nu ska jag och joel hämta om kim sedan bär det av till klösta om mamma :) käka middag med hela familjen idag och det blir mys de, ska nog inte göra mycket mer ikväll än att ta det lugnt!


 
     

tatueringen! nöjd är jag, snart kommer nog den tredje också :)


s.

Skapa flashcards