sanneback

Alla inlägg den 2 november 2011

Av sanneback - 2 november 2011 20:33

upp ganska i tid, hoppades på att få göra det jag ville men tyvärr, efter helgen ska jag!

annars så har jag och mamma fixat en massa saker som behövdes, men är fortfarande ett frågetecken!?
myst med joel innan han åkte sedan så har jag pluggat en sväng,

sprang av mig en hel del på gymmet, sköönt! imorgon blir det även bodypump mitt på dagen,
åker även till mamma imorgon kväll, tror jag! ska vara hundvakt i helgen och joel jobbar så han ser man inte så supermycket av....
ska plugga nu innan jag lägger mig också, skolan tar jag ledigt från denna vecka, tur jag har lärare som fixar material och förstår att man inte alltid kan vara där! så nästa vecka ska det bli nya tag, om jag får som jag vill!

 


s.

Skapa flashcards