sanneback

Alla inlägg den 14 november 2011

Av sanneback - 14 november 2011 18:41

ska snart hoppa upp på cykeln och dra mot gymmet! bodypump på g!! ska bli skönt att röra på sig efter städ och plugg dag, rensa tankar och så!
imorgon bli det skola hela dagen, endast ellära b på schemat..
skulle slinga håret idag också, men hättan gick sönder så jag måste köpa en engångshätta för att kunna göra de
har extrem utväxt (tycker jag) så måste fixa den..

annars så är jag grymt sugen på att fota en massa, men vet inte riktigt på vad... naturen har jag tusen foton på men skulle vilja ha någon att fota för att få det bra och roligare! sminka upp någon och klä på snygga kläder för att sedan knäppa riktigt snygga kort! men vem ska man fråga? och det är inte alla som vågar ställa sig framför kameran och göra sig till , tycker själv att det är jobbigt om någon trycker kort på mig, då menar jag inte "festbilder" utan mer personliga bilder, hmm
aja nu ska jag dra vidare...

 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards