sanneback

Alla inlägg den 13 november 2011

Av sanneback - 13 november 2011 18:18

gårdagen vart lugn, skönt de med tanke på fredagen! så har inte så mycket mer att säga om de,

idag så vakna jag och joel runt niotiden, åt en god frukost sedan myst i soffan, har klämt in lite skolarbete också, kikat massor av tv, sedan drog jag på gymmet, och jag tog ut mig riktigt idag vilket känns extremt skönt efter denna helg! uppvärmning, löpning och nervarvning blev tillsammans 8 kilometer på 50 minuter ungefär!

blev överraskad att jag orka så mycket ändå men ibland måste man ta ut kroppen!
laga mat med herrn och nu tv resten av kvällen,


 


Imorgon blir det plugga i massor, ska göra klart alla kapitel i ellära b , göra en labb rapport på kopplingarna vi gjorde i fredags, plus engelska! behövde inte åka till skolan imorgon!


det blir även ett bodypump pass på kvällen! nu ska jag komma i form igen, har faktiskt, hemskt nog gått upp 7 kilo sedan i sommar, och det är inte kul! jag är inte petig egentligen, man ska vara nöjd med den man är! men jag är inte stor så därför syns det lite extra på mig, men jag mår inte bra när man inte får på sig jeansen man kunde ha för 3 månader sedan! så jag ska träna mer och äta kanske lite bättre och förhoppningsvis kommer jag att få på mig byxorna igen!
skulle aldrig banta för att gå ner dessa kilon, aldrig sluta äta, för svälta sin kropp är det sämsta man kan göra!
utan lite ändringar i vardagen, träna lite extra och käka lite bättre mat så kan man få kroppen att må bättre,

vilket är mitt mål :) man ska må bra !
nu ska jag vara lite mer social med hjärtat mitt


s.

Skapa flashcards