sanneback

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

28 november

Av sanneback - 28 november 2012 17:33

sitter och funderar på vad jag ska göra för middag,

hade en plan men inte handlat något, känner inte för att cykla på affären,

men de går ju alltid att göra nått av de som finns:)

har varit och packat ihop kläderna, ska bara hämta dom

men hoppades på att kunna ha gjort de tidigare idag

så slipper jag ägna kvällen åt att packa upp här..

men när man inte har bil så blir allt så mycket svårare,

vill få de klart så man kan städa och fixa inför advent!

och innan vi ska vara i klösta!

antar också att efter julbord blir de hemgång hit en stund,

och de kanske inte så snyggt med kläder över allt!


har hittat andra gamla kläder här som jag lagt undan

och jag kommer åter in i mina gamla jeans!! wiieee:)

de visar alla fall att de hänt något, och dom jeansen är så snygga!

så de känns bra, riktigt bra faktikst, behöver jag inte köpa nya

dock så är de samma på den övre delen också, mindre boobs...

får köpa mig ett par nya sånna om dom försvinner helt! haha ;)

är också ivrig att packa resväskan, lite tidigt men kul ju

får man använda sina sommarkläver som man inte haft någon nytta för detta år

men de får bli efter helgen, fööör tidigt


 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards