sanneback

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

17 december

Av sanneback - 17 december 2013 20:47

det märks att man börjar gå snart gå på ledighet, man varvar ner mer och mer

dessa dagar är verkligen något jag längtar efter, och behöver!

blev en liten kortare dag eftersom jag skulle till erika och fixa håret

jag vart riktigt nöjd, lite mörkare, men så behöll vi dom ljusna topparna, ombre så klart!

bjuder inte på en bild då dom jag försökte ta sög

det är ju sämst då det är mörkt ute och ljuset i bilderna blir dåliga...


halkade hem för lite käk och sedan gymmet

intervaller och ben, jag skippade biceps då jag var så trött i både knopp och kropp

plus så håller dom på att bygga om på fristilen så det lät ju fan där...

jag är ju fortfarande kluven om jag behålla eller byta gym

eftersom jag jobbar på jämtkraft så ligger fristilen lite åt fel håll när jag ska dit

och gym24 har jag inte skaffat ett kort på än, och vet inte om jag vill de

oordning är det värsta jag vet och gillar inte alls deras redskap när man varit där

så det som ligger på vägen till och från jobbet är sports gym, de nere på stan

det är ju som på vägen hem då man går förbi där, därför känns de bättre än att jag ska gå från jämtkraft upp till fristilen som ligger åt helt fel håll sedan tillbaka samma väg för att gå hem. 

men jag ska gå dom båda vägarna och se hur mycket tid det verkligen skiljer dom åt

men det gör ont i hjärtat att sluta på fristilen, alla är så snälla och vi är ju som en familj!

men vill ju ha närmre till gymmet,  jag får se, ska ta en provvecka på sports och testa :) 

dock är jag lite emot det gymmet, vet inte varför men det är väl bara då man hört att folk stirrar och man ska klä sig på ett visst sätt... där av på fristilen det inte alls är så! 

men jag kan ju ha helt fel, därför måste jag nog dit och se, annars är det väl bara att glo tillbaka :P

 


godnatt 


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards