sanneback

Alla inlägg den 4 december 2013

Av sanneback - 4 december 2013 17:03

alltså jag vet inte hur jag ska beskriva denna dag, jag är så glad :D 
att komma upp i parken, kolsvart, men sedan åka upp, fixa det vi ska sedan titta upp genom taket

att få sitta titta på en helt underbar soluppgång, uppe i luften går inte att slå


       

sedan att vi inte bara jobbar på insidan, idag fick vi kolla utsidan, ståendes i en KORG.

Så häftigt, man har ju bara suttit på taket och tittat, men detta ger en helt annan bild
få följa med längst hela vingen, kolla på narcellen utifrån i luften är så coolt, 

det är ju där inne vi är och jobbar! massor av bilder har ni här :)


            

 

 

 

             

  

Tillbaka på backen igen!

coolt va?? detta kommer jag leva på länge, hur töntigt det än är så är detta det bland det häftigaste jag gjort och jag tar verkligen varje chans att få vara med på dessa saker

trots att man står i en korg 90 m upp i luften, så får man sån energi i kroppen av detta

att stå i luften, med allt det vackra omkring sig gör mig fan lycklig! :)

sedan åka upp i verket igen(insidan så klart) och kolla på ännu en fin solnedgång denna vecka


   

 
jag kommer somna så jävla gott denna natt, och ännu bättre att imorgon åker jag hem :D 

ska bli så skönt att få komma hem(förhoppningsvis nystädat ;) joel??) och bara mysa<3
sedan ännu en bra sak, HAYDAY har uppdaterat sig igen(ja jag är spelnörd) sjukt glad

åsnorna är så söta, och mer kul att göra! så spela de om ni vill bli fast med nått töntigt :P


ne nu ska jag käka middag, sedan ut och röra på mig lite :) Kommer inte bli nått problem, med allt lyckorus jag har i kroppen just nu, Sjukt och vilken härlig känsla!
s.

Skapa flashcards