sanneback

Alla inlägg den 26 december 2013

Av sanneback - 26 december 2013 23:15

idag har jag kört en jävla massa bil :P mamma ringde imorse och fråga om jag kunde skjutsa dom på travet, så stoppa i mig frukost och sedan mot Lit! skjutsa som till travet, men då var det tydligen inge trav, haha mamma åkte på en nit! så åkte på coop och sedan tillbaka till Lit. 

Satte mig en stund och fundera på en sten, ibland behövs de också :)


         

åkte tillbaka till stan och coop, handla mat inför imorgon, då ska nämligen mamma, magnus, pia och christer komma på middag hos oss :) så de ska bli kul och trevligt!

skynda hem och stoppa i mig mat, hungrig som tusan och peppade till gymmet

5 km löpning, ett bra benpass samt biceps, var i stort sett helt själv :)

men efter nyår lär det vara fullt som vanligt då alla ska förändra sina liv :P haha 

det är rätt så kul faktiskt, men det trappar sedan av till våren då man tröttnat på att träna!

varför inte alltid träna regelbundet så slipper man ångesten varje år man aldrig lyckas?!

Bad joel att göra mat tills ja kom hem, hungrig som en varg igen... käka tacos

och nu har vi bara legat i soffan mest hela kvällen, grymt skönt

tittat på snowroller, en av dom bättre svenska filmer, eller alla hans filmer är bra :)

ska snart sova, Joel höll mig vaken mest hela natten så sovit uselt och vart irriterad på karln! 

så det ska bli skönt!


 


fråga mig inte vad ja gör med benen!? :O


s.  

Av sanneback - 26 december 2013 00:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards