sanneback

Alla inlägg den 11 december 2013

Av sanneback - 11 december 2013 20:30

jävlar  vilken mästerkock man är i köket (eller ibland lyckas man alla fall)

Jag lagade lax med broccoli och blomkålsmos med sallad och dillsås!

vart riktigt bra, över förväntan!


   


har också städat lite av mina kläder, det tråkigaste som finns

plus så håller det sig inte i ordning, nån som har nått förslag på hur?

men vill bara få ut gamla soffan ur det andra rummet och fixa med hängare där

så man kan få dit alla kläder istället för att ha dom lite över allt...

det blir när det blir alla fall...


annars så blir de frissan på fredag, göra nått annat kul med håret

nu känns det bara tråkigt, om det blir ljust eller mörk vet jag inte än, vi får se



hoppa i sängen och kika film, kommer bli väldigt bra då jag varit sjukt trött idag


s.


Av sanneback - 11 december 2013 18:00

Idag är jag så trött.... så segt!

jag vet inte varför, sover ju minst 8 timmar om nätterna, oftast mer...konstigt

men det är bara att jobba på, snart helg

igår så blev det träning, sedan hem och laga god mat

kyckling, med fetaost, basilika, chili, yoghurt, vitlök, svamp med sötpotatis i ugnen

så det blir en god matlåda idag

vi åkte och hälsa på lilla harry, klippte klor och mös! till en del för mig

han ser och känns mycket rundare i kroppen, hoppas han växer på sig ännu mera :)


 


kika julkalendern, fika och sängen...

joel kom med en kulig nyhet igår, han ska vara ledig tillsammans med mig i jul

jag är ju ledig hela tolv dagar(ska bli så jävla skönt) och han jobbar två kvällar men sedan ledig :)

kanske vi kan ta tag och fixa sovrummet, då det finns massor av tid på dagarna

och det borde inte ta så lång tid att göra klart de heller, men har dock delade meningar om vad vi vill göra kanske :P men nått bra kommer det garanterat att bli


idag har jag jobbat(som vanligt)

tränat, rygg, axlar och mage, imorgon är det vila

vi kommer ha julfest på jobbet så blir kvar hela dagen till kvällen i krokom

men det ska bli kul, vi ska käka helgrillad gris  :P



s.



Skapa flashcards