sanneback

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av sanneback - 20 januari 2014 22:18

Idag på gymmet var jag helt själv ända till kvart över fyra, då kom de 8 st och tränade tills jag gick kvart i fem, måndagar brukar vara kaos efter jobbet men icke! Skönt :)
Men en sak jag reflekterade över då jag testtränade på sport är vikterna..
Om jag tex tar 5 kg i en övning så var jag tvungen att dubbla vikten på sports, alltså 10 kg i samma öving, hur kommer de sig? Vad är den rätta vikten? Nu menar jag inte dom lösa vikterna utan alla cabeldrag! Konstigt tycker jag, om vikten är märkt med ett visst kilo så borde de vara lika mycket som på ett annat ställe med samma märkning, men tydligen inte?:p men har råkar ut de nån gång förut men förstår inte hur de går till?! Haha nån som har förklaringen?

Jag har rensat ut lådorna från gamla papper, försökte hitta dom från operationen men gick inte då bra.. Hitta bara korten för implantaten! Aja ska leta vidare.. Jag vill läsa om villkoren och vad som gäller då en operation blir "misslyckad", funderar på att åka efter jobbet i Malå!

Packat inför imorgon, träningspass på lunchen sedan kvällen blir det gritt kondition men en tjej som heter Pernilla, Mimmis arbetskamrat! Vi var ju och testade cross tillsammans och kom på då att vi tränade på samma ställe! kul med lite extra pusch:)

Nu måste jag sova,


s.

Av sanneback - 20 januari 2014 06:30

vad jag är glad över att det är måndag! gårdagen var hemsk...

jag har inte varit så dålig på länge från en kväll ute, och nu kommer de dröja ett bra tag tills nästa gång

jag hade kul som tusan men det är fan inte värt som dagen var igår!

fick knappt i mig mat, ont i magen, delvis huvudet, bara skit med andra ord

sedan kanske man ska dricka med måtta? att man aldrig lär sig, lite skrattretande faktiskt

aja, nu ska de bli skönt att återställa kroppen och ta de lugnt dom kommande helgerna :) men de är ju även så att jag har ju inte varit sugen på alkohol dom senaste månaderna

och jag kommer garanterat att inte vara de på ett tag till!


Vänskapen är fan fin

 

sedan får man extra ångest då vi hade en sån fin dag ute igår,

så de var skönt att "komma" ut en stund :P

           

             

man mår ju inte precis dåligt då det är så här ute! eller jag kanske inte mådde toppen! haha

så bara hoppas på att nästa helg blir lika fin, eller kommer åka till malå på söndag...

och kommer inte komma hem förän den 6 februari igen! vilket tar emot lite

men då vi har ett jobb som gör att vi behöver jobba på helgen så då blir det att vi inte åker hem

det får gå ändå! vi har ju saker att göra mesta varje dag så dagarna kanske går fort :)

det som känns tråkigt är så klart inge gym under denna tid

men tog och beställde hem ett TRX-band som man kan ha med, så de får bli min träning

så nu ska jag bli proffs på det under dessa dagar i malå! bara leta fram övningar så går de nog


idag så blir de jobb, så jag ska dra mig till nu



s.

Ovido - Quiz & Flashcards