sanneback

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av sanneback - 6 januari 2014 19:45

ännu en dag på skridskor men denna gång lite jobbigare :P

det var jag, Henke och Moxell som åkte en sväng, eller det blev snarare 14 km på isen

dom första 7 km gick de hyfsat fint, hade lite med vind

men när vi skulle tillbaka var de fan tvärstopp! så det tog 1 timme tillbaka istället för 30 min som de tog dit... vi åkte från frösö hamn runt udden så man såg vallsundsbron :)

svettig och jobbigt som fan var de hem, haha men kul också!

men de var skönt att komma ut idag också trots att vädret inte var de bästa 

men då känns de extra skönt att komma in också, 


     


 

Sofia, Löqen och Sofie kom förbi en stund, fika lite och snacka :)

sedan har jag bara legat i soffan och haft ännu mer tråkigt.... 

inget på tv, och filmer har jag slut på ideer på vad man ska se på, så har mest vridit mig i soffan

eller jag är en sån som kan se filmer om och om igen, men nu börjar vissa bli uttjatade 


                   



äch jag får lägga mig tidigare, jobbet kallar imorgon :)

hoppas på att tandläkaren ringer imorgon, lämnade medlande där om att dom skulle ringa upp  

annars testar jag igen om dom inte hör av sig på morgonen! 

ska även ringa folksam, mamma hade för sig att hon anmälde de där

eftersom det är framtänderna jag slog ut som krånglar, så kanske jag slipper dyrare kostnad!

man kan ju bara hoppas, annars så får man väl betala och se glad ut, 

men att bara få slippa denna smärta så är jag nöjd, då får de kosta va de kosta vill

dock ser jag inte fram emot en rotfyllning, men vad göra? kan inte gå så här heller


visst har jag ett par fina ljuslyktor, fick dom av Pia för ett tag sedan, gillar dom skarpt! 

måste köpa oss ett par lampfötter, har inga så de är ganska mörkt här hemma just nu :P

får gå på stan en sväng, men vet inte riktigt vad jag vill ha, ett par vita i vardagsrummet tror ja


             


s.

Ovido - Quiz & Flashcards