sanneback

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

20 januari

Av sanneback - 20 januari 2014 06:30

vad jag är glad över att det är måndag! gårdagen var hemsk...

jag har inte varit så dålig på länge från en kväll ute, och nu kommer de dröja ett bra tag tills nästa gång

jag hade kul som tusan men det är fan inte värt som dagen var igår!

fick knappt i mig mat, ont i magen, delvis huvudet, bara skit med andra ord

sedan kanske man ska dricka med måtta? att man aldrig lär sig, lite skrattretande faktiskt

aja, nu ska de bli skönt att återställa kroppen och ta de lugnt dom kommande helgerna :) men de är ju även så att jag har ju inte varit sugen på alkohol dom senaste månaderna

och jag kommer garanterat att inte vara de på ett tag till!


Vänskapen är fan fin

 

sedan får man extra ångest då vi hade en sån fin dag ute igår,

så de var skönt att "komma" ut en stund :P

           

             

man mår ju inte precis dåligt då det är så här ute! eller jag kanske inte mådde toppen! haha

så bara hoppas på att nästa helg blir lika fin, eller kommer åka till malå på söndag...

och kommer inte komma hem förän den 6 februari igen! vilket tar emot lite

men då vi har ett jobb som gör att vi behöver jobba på helgen så då blir det att vi inte åker hem

det får gå ändå! vi har ju saker att göra mesta varje dag så dagarna kanske går fort :)

det som känns tråkigt är så klart inge gym under denna tid

men tog och beställde hem ett TRX-band som man kan ha med, så de får bli min träning

så nu ska jag bli proffs på det under dessa dagar i malå! bara leta fram övningar så går de nog


idag så blir de jobb, så jag ska dra mig till nu



s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards