sanneback

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av sanneback - 3 januari 2014 13:27












mitt nyårsfoto vart inte riktigt som jag ville, men det vart ändå ganska bra :)

tanken var att måla med en lampa 2014 och sedan skulle jag vara med på kortet

som detta, mitt första försök... 


 


Men eftersom man måste ha en längre slutartid för att ens kunna få en bild  i mörkret så blir jag supersuddig, plus så ville jag måla ett hjärta men de gick inte så bra :P

sedan så försvann 2:an då jag la ihop bilderna.. vilket inte heller vart bra

men då jag fick hjälp av joel så gick de lite bättre att skriva alla fall :)


 


Om man tittar noga så ser man han i skuggorna vid siffrorna :P

men det var lite kul att testa på, ljusmålning som de kallas 

ska försöka mer och kanske få ännu bättre resultat 

ikväll blir det också fotografering, och hoppas på att jag får en bra bild av de som kommer

ser fram emot det och ska bli kul, bara hoppas på att det blir lite klarare väder ute :)


s.



Ovido - Quiz & Flashcards