sanneback

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

2 oktober

Av sanneback - 2 oktober 2013 20:07

åh så skönt att få komma hem! och skönast av allt är att få sova i sin egna seg, med joel!

efter jag kommit till stan så hämtade han upp mig för att dra lite snabbt till lit

jag skulle ta ett kort men då var det så dimma på just den platsen då så de sög

vart så less, det skulle seriöst bli en av dom bättre bilderna jag tagit

men det kommer förhoppningsvis fler gånger!

men efter att varit hos mor en stund, och gosat med djuren stack vi hem

och då vid älven kunde jag få ta lite fina bilder

har sett massor av ställen där det är spegelblankt och underbara färger

så kameran får nästan följa med mig över allt från och med nu, så man inte missar nått :)


         


nu blir det duscha och sedan sova! 


s.

                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards