sanneback

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av sanneback - 17 oktober 2013 18:40

fy vad kallt det börjar bli ute, kylan är inte min vän just nu... 

fryser konstant fast jag sitter med långkalsonger, fliströja och tjockstrumpor.

kommer bli en jobbigt vinter om jag redan är så påpälsat 

men det är väl just nu innan riktiga kylan kommer som det är såhär. 

efter jobb blev det gym, rygg och biceps, gick bara bra!

men saknar att träna med någon, ibland är det förjävla tråkigt att försöka peppa sig själv

och ibland vill man ha hjälp med vissa övningar och de blir lite svårt när man är själv

men man kan inte få allt här i livet :P


ser fram emot helgen riktigt mycket, imorgon är det så klart håret som ska få sig en omgång

erikas färg är nämligen en blandning av detta, fråga mig inte hur det ser ut på huvudet

men det är väl bara att testa, om det inte blir bra går det ju att göra nått åt det

men ska bli kul, resultatet kommer imorgon :D 


 plus    


= rostrosa!

 


Jag och sofia kunde inte föreställa oss hur det ska se ut på ett hår i fredags, 

fast erika försökte förklara så mycket hon kunde :P 

även en riktigt resning av rummet ska ske samt en jävlar i mig efterlängtad drink kväll! 

nu ska jag dra på mig ytterkläder, nu vakas promenad till stan men joel för att dricka kaffe hos moxell, sedan att gå till henke och kolla på däckbyte, spännande ;) haha

men friskluft(dock inte kylan) kommer sitta fint!


s.

Av sanneback - 17 oktober 2013 10:04

Hornberget förra veckan :)


 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards