sanneback

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av sanneback - 30 oktober 2013 19:25

jobbet gick fint även träningen för denna dag :)

sedan hem för middag, de fick bli pyttipanna och ägg!

nu blir det duschen med jolle och sedan sängen,

det har verkligen blivit en rutin att lägga sig tidigt under jobbveckorna

man känner sig riktigt osocial men sömn är viktigt för mig, just för att orka hela dagarna


annars kom jag på en sak, jag hörde en låt idag som påminde om min stora idol som liten

jag lyssna otroligt mycket på Aaron Carter, kan varenda låt utantill 

detta var mitt favoritalbum, och 

I will be yours, I'M gonna miss you forever och Chrus on you var favoritlåtarna

skulle aldrig kunna gissa hur många gånger dessa låtar gick på repeat i cd-spelaren :P



s.

Av sanneback - 30 oktober 2013 06:45


GodMorgon!!!


 


onsdag redan och dagen full av saker, jobb, sedan blir det gymmet

löpning och bodypump står på schemat! ska bli kul

även så har fristilen fått in nya vikter samt 7 nya löpband och 2 nya crosstrainers.

men ack så trångt det var där igår... så jag hoppas att utöning av lokaler kommer bli snart

annars känns de konstigt om dom skulle investera i massor av saker och inte få plats :S

det visar sig, men skulle bli grymt bra om det vart större!


Annars så drömde jag sjukt konstiga drömmar inatt,

tränade med folk jag inte tränat med på väldigt länge, svagare än svagast var jag också

i ett gym som var enormt, och konstiga övningar som vi trodde vi var bra för kroppen

besökte USA med löqen under tre dagar :P jobade i en familj som barnflickor, haha

duschade isduscha ute på en gräsmatta med gamla arbetskamrater, någon stans i världen..

och det var något mer men det kommer jag inte ihåg!

man kan ju undra vad man tänkter om nätterna egentligen,


nu ska jag cykla på jobbet,




s.


Ovido - Quiz & Flashcards