sanneback

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av sanneback - 31 oktober 2013 21:05

Efter jobbet blev det inte gymmet, utan jag passa på att springa ute så länge solen var uppe! Få massor av energi och friskluft, tog bilen till Vallsundsbron(kanske låter lat) men sprang över bron och bort till genvalla sedan tillbaka :)

Trodde dock att jag sprang längre än en timme och 8 min... Hade hoppats på alla fall 20 min till men det vart både mörkt och jävligt halt ute..
Glad att jag inte halka! Men det var som att springa på såpa nästan
Sedan lagat mat, kycklingfilé med soltorkade tomater, morötter och blomkål i ugnen och sallad!
Mycket gott och båda mätta för idag! Men nu ligger vi i sängen och inväntar helgen, imorgon blir det after work med vänner sedan får vi se vad som sker! Godnatt

s.

Av sanneback - 31 oktober 2013 12:00

denna månad förra året var jag nere i jönköping på praktik

bodde ju i ett hus med andra tjejor, och jobbade med två ganska härliga killar

tränade på friskis och gick/sprang i härliga backar ovamför mitt hus

träffade en gammal arbetskollega, bytte däck på audin i hemskt väder

en härlig, kul och bra månad må jag säga :)


        

 


må ju säga att jag saknar allt med skolan har att göra med

praktiker, klassen, vissa lärare, studerna tillsammans,

alla denna gläjde vi hade trots jobbiga studer med mycket plugg

sedan att få möjligheten att resa runt i hela sverige plus norge för att lära sig yrket

alla dom jag träffat under denna tid vad riktigt roligt, vissa har jag ju kontakt med idag :)

ta vara på studietider fast dom är pissiga ibland,

jag saknar det extremt mycket, och finns ingen annan tid du har som mest tid att göra de du vill.

fast ekonomin inte håller alla gånger så är det värt!  

            börja plugga igen? haha ne inte än,



s.

Skapa flashcards