sanneback

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av sanneback - 14 juli 2013 20:41

 


Kan inte sluta tänka på gårdagen, alltså pojkarna är galna tillsammans! haha

har en film då vi skulle hem igår och kan inte sluta skratta då man ser på den

en riktigt bra kväll må jag säga :)

idag så sov vi ganska länge, somnade ändå vid sextiden imorse!

legat och myst i soffan och kollat på tv!

sedan tog jag och cecilia en promenad runt berget, skönt som tusan att komma ut

annars käkat mat och börja med målandet..vilket jag insett nu att det kommer bli jävligt drygt..

vad glad jag är att jag inte är målare, vilket otroligt tråkigt jobb må jag säga

inte någon som skulle vilja ta på sig att måla allt? :P så jag slipper haha

men det blir nog bra då allt är klart, så de är värt tiden förhoppningsvis. 

jag ska snart gå och lägga mig, trött helt klart

denna vecka blir det jobb två dagar sedan ledig tre, ska bli skönt! 

ska alla fall spendera någon timme på gymmet då jag är ledig och kan träna på dagen

må säga också att vilken jävla träningsvärk jag har i hela kroppen sedan passet igår

och vad otroligt skönt det är att få börja igen! men det har varit värt väntan :)


 


i helgen sätter stråket igång också! ska bli kul som vanligt :)

lördagen är redan planerad, det kommer bli en grym dag/kväll tror jag!

sedan får jag se, jobbar hela veckan men man kan alltid vara lite social för de

förra året var jag där varje dag och det tog stryk på knoppen & kroppen..

en sån vecka kommer jag nog aldrig va med om igen, men hade förjävla kul!


några från klassen kommer komma och gå på stråket, så en kväll med dom kommer det att bli

ne nu sängen!! 


s.


Av sanneback - 14 juli 2013 04:45

Att umgås med dessa killar är bland det bästa som finns :) har skrattat mest hela kvällen åt dessa, plus så har jag träffat många klasskompisar och saknar alla så mycket!
Sedan att några blev mer full än andra brukar det bli ;)
Så en kväll i Strömsund blev inte alls så dum som jag trodde!
Nu ska vi äntligen sova och morgondagen kommer bestå av måla, mysa och träna :) godnatt

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards