sanneback

Alla inlägg under juli 2013

Av sanneback - 7 juli 2013 11:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanneback - 6 juli 2013 18:05

Redo för BK- festival!!!! :) kanonväder och härliga människor! Kan inte bli en bättre lördagskväll, yee

Av sanneback - 6 juli 2013 13:20

<3   


 

Vi tar ett andetag
tillsammans du och jag
Ett sista andetag för att minnas denna dag
En dag vi snart levt klart
Inga fler än du och jag
Finns inget mer att säga än
Tack för idag

 

 

 

Ken Ring-  Du&Jag

 

s.

Av sanneback - 6 juli 2013 13:15


igår så blev det bio med mimmi, lena och sandra!

vi kikade på the lone ranger, en jävligt bra och rolig film

jag och mimmi tog med oss lite vin(en flaska var) och pimplande under tiden :P

först gick vi på jassköket, mysigt och trevligt ställe! ett ställe som går att gå till med vänner, mysa med godricka och snacka, sedan stack vi på marite där det var mindre kul.... så vi gick hem! 

premiären för mig på marite, och så spännande var det inte!

känner inte alls suget att gå på krogen, blivit lite av det nu!

sedan skulle det ju vara finväder idag men icke... jag som ville bada och sola lite, 

får hoppas på nästa helg istället, var så länge sedan jag var i forssaleden

men kanske ska dra på stan en stund, fika nått! sedan blir det grill i torvalla :)

ska mysa och pussa harry lite extra idag, för det är internationella kyssdagen idag, 

så pussas lite extra idag gott folk,

kvällen kommer spenderas på den berömda BK-festivalen som förr året!!

 

     

det är på landsbygden det händer! :D 

hade askul förra året och det blir nog minst lika bra detta år!! 

Det är en riktigt rolig grej dom gör, går att läsa på öp om den :)


http://op.se/kulturnoje/kulturartiklar/1.6037482-fotbollsganget-som-blev-festivalfixare


s.

Av sanneback - 5 juli 2013 18:10

Blöt, kallt, trött, hungrig efter dagens arbete, kom hem för 45 min sedan!
Blev lite sen fredag' men har varit nästan vid Storlien idag så det är en bit att åka, men kul att se och va med!
Joel hade lagt mat alla fall, så de var skönt att bara slänga i sig den, ska hoppa in duschen snart och sedan får jag se vad det blir, kanske en lugn och skön kväll eller en sväng ut på stan :)
Imorgon har jag beställt finväder, för då har jag bestämt att vi ska åka till forssaån, sola och bada :) men bara om det är fint väder så klart!
Ne nu kramas med jolle en stund sedan duschen!

Av sanneback - 4 juli 2013 22:45

En gammal klasskompis som sjunger sin egna låt om rasismen, ett känsligt ämne i Sverige idag!
Hon jävligt duktig på att sjunga och spela gitarr, modig framför allt tycker jag! kika och lyssna,

Andrea Lundqvist - vilka är ni
http://youtu.be/LoyGn7gZeRg

Av sanneback - 4 juli 2013 09:52

Jag må säga att jag är otroligt nöjd över att få jobba där jag jobbar!
Härliga människor över allt :)
Blivit så otroligt bra bemött av dom jag träffat i företaget, känns väldigt skönt,
Väldigt glad också över att jag är klar med plugget, och kan nu leva livet gött och fortsätta utvecklas i detta,
Ibland får man faktiskt vara lite extra stolt över sig själv,
Fått otroligt mycket positiva kommentarer av olika personer man träffar, just för att jag håller på med det jag gör, utbildad, har fast jobb och blott 22 år :) ja man får skryta ibland!
Nu kan man bara blicka framåt och köra på! Man ska aldrig tveka på sig själv att man inte kan, för man kan mer än vad man tror, och att få jobba med människor som låter en att få visa vad man kan är det bästa, sedan ska man våga ta för sig,
Stå upp och tro på dig själv :)

Av sanneback - 2 juli 2013 21:05

 


men underbaraste sötaste lilla harry <3

tack pia för att du kom ut hit med lille mannen så jag fick pussa på han!!

plus för väldigt goda jordgubbar jag ätit nu på kvällskvisten

har ju varit på vattenkraft idag, spännande att höra och se,

har ju bara koll på ovansidan vattnet om man säger så!!

var och provade klänning för att fixa och sy in den, så det vart klart

lagat lax och potatis till middag och sedan kom pia med harry 

 

efter dom åkt så ringde jag om en kökssoffa, så den ska jag hämta nästa vecka

så glad, letat väldigt länge efter en gammal kökssoffa, men inte hittat någon bra

alla har varit lite för långa men denna var mindre så den kommer passa super

den är redan vit så behöver inte måla den i första taget!

sedan hittade jag och pia ett kakel jag skulle kunna tänka mig ha i köket, 

men ska bygga ihop ett kök på ikea sedan se, men ett vitt kök, med vit soffa

ett runt bord med pinnstolar samt ett jävligt snyggt kakel!!

kommer bara vilja va i köket!! haha 

jag längtar tills allt är klart!, ska leja bort det arbetet, men tapetsera får familjen hjälpa med

ska göra om alla rum förutom sovrummet(just nu) ska måla hallen 

så tapetletning kanske man ska hålla på med i helgen?? 

kommer inte bli lätt att välja alla, men det ska nog gå, vet ju på ett ungefär vad jag är ute efter

ska fixa duschväggar i duschen också, hatar draperi..

leta efter lite roliga saker och möbler sedan är lägenheten som jag vill ha den

mycket jobb men väljer det helt själv,

egentligen behöver det inte göras något just nu, det går att bo här som det är nu

men roligare att få göra allt till sitt egna, och att bestämma allt själv om hur det ska se ut 

 

 

 

 

det fick bli en skön promenad med cecilia runt berget

eller vi gick upp på "baksidan" och ner på "framsidan"

och när vi gick så kom en dåre ner på cykel... rätt in i skogen...

ja alla gillar att utmana sig själv på olika vis här i livet :P

men tokig är man om man gör så tycker ju jag! 

så nu har jag ätit lite kvällsfika och ska snart lägga mig

joel är och städar upp efter den omkullkörda lastbilen,

och verkar bli borta mest hela natten med det.. så får somna själv...

 

s.

Skapa flashcards