sanneback

Alla inlägg den 30 december 2012

Av sanneback - 30 december 2012 21:46

Nu ligger jag helt utslagen i sängen och kollar tv, synd att de inte är nått bra på den! Brukar ju alltid vara bra filmer och liknande under jul och nyår men tycker de varit riktigt dåligt i år!
Men kommer troligtvis somna ganska snart ändå så de gör inte så mycket, må ladda inför morgondagen;)
Sjölund och jag har käka mysfrukost, städat, tvättat och legat i soffan idag!
Jag har plockat fram puzzel! Äntligen får jag bygga lite, Joel gillar inte att de ligger en massa puzzelbitar på bordet men idag tyckte han att jag skulle börja bygga för att hitta på nått då jag gick mest runt och var rastlös då vi hade fixat klart allt! :p
Jag stack sedan på gymmet efter maten, pyttipanna i all ära, sjukt gott!
De blev 5 kilometer löpning, 15 min cross, axlar och biceps.. Har sjukt ont i mina ben sedan ja sprang igår men de gick ändå, stretcha länge och de känns bättre! Men de märks att efter tre pass är jag redan piggare och gladare! Så de blir ett pass imorgon på gym 24 med grabbarna innan de blir fin middag och mys :)

Jag hoppas att alla mina kära kommer ha ett Gott Nytt År :) vi som inte syns imorgon så syns vi nästa år! <3

Av sanneback - 30 december 2012 01:38

Denna dag har jag och Joel handla, jag har fikat på törners med Mimmi, jag har tränat, och jag har kikat film hos lena med Sandra x2 och Sofia.
nu ska jag sova! :)
En liten bättre bild på hur håret blev efter frissa, nöjd helt klart! Behövdes klippas lite plus en snyggare färg! och så var hon billig och bra, de gillar Vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards