sanneback

Alla inlägg den 25 december 2012

Av sanneback - 25 december 2012 11:46

Jag hade en riktigt bra och super mysig julafton igår! :)
Jag och Joel vakna vid sju och kunde inte somna om.. Så vi klev upp, käka frukost, sedan ut för att skotta bort lite snö, tända marchaller, jag skruva ny kontakt på en sladd som varit trasig, sedan blev de skoter!! Länge sedan jag körde och det är alltid lika kul, men fick Johannes trötta skoter.. Om man jämför med Joels as! ;p
Mormor kom för att äta lite julgröt till lunch, och mer skoter efter de innan vi fixa oss för att åka till pappa en sväng och säga god jul :)
Mös där till Kalle Anka och snacka lite för att sedan åka vidare till Karin och Björn (Magnus mamma och pappa) för julmiddag! Vi körde roligt julklapps spel, joel fick ullstrumpor och jag en brandvarnare.. de blev en del farande men de gjorde då inget, jag hade de super! Få vara med familjen och Joel så klart <3
Skulle inte ha kunnat firat jul i Thailand, ingen julkänsla alls hade man där, men igår var de helt underbart väder ute, SNÖ över allt, plus lätt snöfall och lagomt kallt, så man kunde vara ute och "leka" mest hela dagen!
Idag så blir de mer skoter innan Joel åker och jobbar! Eller han åker vid sex men de blir ju mörkt och inte lika kul att köra då! De blir middag här hos mamma med dom som vi var med igår! Ingen julmat som tur är, utan mammas goda kärlaknul!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards