sanneback

Alla inlägg den 2 december 2012

Av sanneback - 2 december 2012 23:01

Nu är vi bägge i stan, abbe fick följa med för ingen var hemma i klösta imorgon för att kunna gå ut med han, så nu ligger en snarkandes Joel och abbe här medans jag kollar på Beck på tv:en :)
Vi båda är lediga imorgon, jag är de hela veckan, och joel ska vara ledig enligt mig, ett fullt synfält ska man ha när man sitter sig och kör lång sträckor, sedan så åker vi ju på torsdag och de ska bli skönt att slippa skolan och ta nya tag nästa år! Sedan är jag klar med min utbildning och jag är sjukt stolt över mig själv att jag valt de jag valt och att de har gått så bra som de gjort! Känns också bra att vara färdig utbildad när jag är 22 år, en trygg framtid vill jag ha, dock tror jag inte att ja kommer jobba med detta hela livet, men komma på en högre post i yrket vill jag, eller de kanske blir något helt annat om 15 år! Vem vet!!
Och ibland får man vara stolt över sig själv, sånt behövs :) och fler borde vara stolt, det är för många som klankar ner på sig själv men utan anledning, tänk på de
Och tänk på vad vi har, istället för vad vi inte har :)
nu ska jag också sova godnatt <3

Av sanneback - 2 december 2012 10:36

Första advent och fyra dagar kvar till Thailand! Gårdagen var bra, men sluta skit!
Först så åkte jag till Erika och mös med hennes underbart söta ungar, Sofia dök också upp där:) vi snacka och hade de mysigt som vanligt! sedan åkte jag hem och slängde in mig i duschen, för att åka till stan och fixa oss innan julbordet! Julbordet var trevligt men sämst mat, speciellt om man gick på hov året innan, men men..
Vi gick hem till oss efteråt innan krogen men de slutade med akuten och fyra stygn för Joel :( jag verkligen hatar dom som inte kan kontrollera sig när dom dricker! Är så jävla arg på denna människa som sedan har mage att klaga över att sina kläder är trasiga medans joel måste sys i ansiktet!
En bra kväll som kan sluta så jävla dåligt för att dom inte kan dricka!
Men sedan må jag tacka alla som hjälpte Joel, men även mig, hysteriska jag, men jag kan inte reagera på något annat vis.. :/

Men Nu ligger vi hemma i klösta och myser i sängen, abbe ålar och sträcker på sig över hela sängen som vanligt! Jag ska städa och fixa ljusstakar och sånt till mamma, Joel får ligga i soffan, kolla film och ta de lugnt :)

Av sanneback - 2 december 2012 10:36

Första advent och fyra dagar kvar till Thailand! Gårdagen var bra, men sluta skit!
Först så åkte jag till Erika och mös med hennes underbart söta ungar, Sofia dök också upp där:) vi snacka och hade de mysigt som vanligt! sedan åkte jag hem och slängde in mig i duschen, för att åka till stan och fixa oss innan julbordet! Julbordet var trevligt men sämst mat, speciellt om man gick på hov året innan, men men..
Vi gick hem till oss efteråt innan krogen men de slutade med akuten och fyra stygn för Joel :( jag verkligen hatar dom som inte kan kontrollera sig när dom dricker! Är så jävla arg på denna människa som sedan har mage att klaga över att sina kläder är trasiga medans joel måste sys i ansiktet!
En bra kväll som kan sluta så jävla dåligt för att dom inte kan dricka!
Men sedan må jag tacka alla som hjälpte Joel, men även mig, hysteriska jag, men jag kan inte reagera på något annat vis.. :/

Men Nu ligger vi hemma i klösta och myser i sängen, abbe ålar och sträcker på sig över hela sängen som vanligt! Jag ska städa och fixa ljusstakar och sånt till mamma, Joel får ligga i soffan, kolla film och ta de lugnt :)

Ovido - Quiz & Flashcards