sanneback

Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

16 maj

Av sanneback - 16 maj 2013 21:46

idag började dagen kanske inte bäst! 

men har haft kanonväder förutom blåst, men solsken hela dagen :)

min kollega försov sig en halvtimme, sedan så när vi kom ut och skulle åka

så hade vi fått punka....så de var bara att byta däck och lämna in de andra

men vi kom iväg tillslut!

dock så fick vi avbryta inspektionen för att de låste för mycket...

när dom skulle ner från repen(dom han klättra ut innan de börja blåsa för mycket)

så trassla sig ett rep in i en gran, så ena killen var tvungen att åka ner på den andras rep,

sedan fick han klättra upp o granen för att få loss det!

eftersom de blåste så mycket hamnade de där! 

medans vi avvaktade om vi skulle upp igen så gick jag min promenad, 

7 kilometer blev de idag!, sedan åkte två upp och drog upp rep då vi såg att de inte blev bättre!

eftersom jag fortfarande inte får anstränga armar så kunde jag lossa repen och fortsätta gå


ikväll har jag varit på gymmet, ben idag med...

men hade ingen träningsvärk sedan gårdagen! så idag testade jag med fri stång

och de fick bli 100 squats med den, plus utfall och andra övningar

lätt att bara kliva under den och ha den på axlarna, lyfter alltså inga vikter med armarna! 

och har bara den eftersom jag ska spänna mig så lite som möjligt!

så hoppas på träningsvärk imorgon all fall :)

kikar även på hockeyn, fan vad jävla grymma dom är just nu!

hoppas som fan att dom håller i detta och inte tappar!! hejja sverige!! 


       


sedan kan jag säga att svensk sjukvård är fan ett skämt ibland!

ringde och bad om kortisontabletter, eftersom jag ser ut som ett helvete

och orkar inte jobba, vara ute, äta, leva i stort sett...

att ha ont konstant i ansiktet, inte kunna äta utan smärta

inte kunna duscha utan sveda, vill inte prata eller skratta för att de gör ont

ja så kul har jag det i mitt ansikte och hals, och de blir bara värre :/

vill stoppa det innan det bryter ut totalt

men fick inga jävla tabletter, dom tyckte att jag skulle använda kortisonkrämer i ansiktet

jävla idioter! jag har käkat tabletterna varje sommar i 6 år för detta

och helt plötsligt ska jag inte få några!? ledsen och arg, pallar fan inte...

nu ska jag sova, sedan hoppas på dagen imorgon blir bra, 

sedan får jag åka hem till jolle! skönt


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards