sanneback

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

30 oktober

Av sanneback - 30 oktober 2012 17:55

äntligen hemma! och haft en kanonbra helg :)

började köra kl halv sex på fredagen, kom till stan runt tretiden.. otroligt lång dag

men när jag kom hem så lämnade jag av bilen hos pappa och magnus kom och hämtade mig, mamma visste ju fortfarande inte att jag skulle komma..

och när jag äntligen var i klösta och klev innanför dörren så stod hon bara och tittade på mig,

sedan kom hon med lite tårar och kramade mig! härligt att hon blev så glad :)

vi käkade gott, badade och basta hela fredagen så de var skönt att koppla av,

sedan lördagen vankades det fest på eftermiddagen, fixa lite i stan hämtade kim och sedan hem och göra sig i ordning, kvällen var riktigt bra alla fall, vi åt och drack gott :)

sedan kul att träffa lite släktningar och umgås med familjen



 


 


 


 


   annars så har jag gått i skolan... kom hem sju på kvällen igår vilket var sjukt jobbigt,

fy hatar att komma hem så sent men men

idag han jag precis med halv fyrabussen så kom hem vid halv sex istället men de är fortfarande sent och så kliver man upp efter fem så de är segt just nu...

men ikväll ska jag alla fall på gymmet, kommer kännas skönt att komma igång igen efter några dagars vila vilket helt klart behövdes, bara koppla av :)

annars blir de väl duscha sedan sängen... inte kul alls att inte kunna eller orka göra någe

men helgen får man ta igen den tiden och hitta på roliga saker


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards