sanneback

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av sanneback - 19 oktober 2012 11:15

igår var jag ju ledig, skönt värre! dock gjorde jag inte alls mycket men vad gör de?

jag var på gymmet vilket gör att jag har sån sjuk träningsvärk i benen.. ont om jag står, sitter eller ligger!
sedan fråga ja om några ville med och handla mat eftersom jag har bilen, så klart!

tre stycken följde och de blev storhandling, skönt att ha allt klart till helgen :)
och trevligt med sällskap! sedan att proppa in 7 kassor med mat och 24 toalettrullar plus fyra personer i en liten bil där bagaget är fullt med vinterdäck blev lite klurigt, men de gick efter mycket om och men :P

de blev tidig kväll, tänkte fixa lite plugg städa idag men de blev inte mycket av de på förmiddagen och nu vill jag på stan en stund och sedan gymmet! kanske ska plugga ikväll om de inte finns någe att göra!


Jag har även fått läst artikeln som ska ut, och de var en sak jag ville ändra på och de gjorde hon så nu är allt klart! ska bli spännande att se hur de blir.. haha


       


s.


Ovido - Quiz & Flashcards